1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier lijken er ook geen problemen te zijn. Iemand nog last van de Netwerkfout melding?
     
  2. hier:evil: in leiden.postcode,2316 ook netwerkfout
     
  3. vrijdag avond 17-juni [ermmm nacht] heb ik er 1 keer uit gelegen onder het kijken naar een film via de Itv [tvtheek] daarna telkens "netwerkfout".

    de volgende avond deed alles het weer, ik ben vanaf zondag weg geweest en vandaag weer thuis, mijn broer zat een serie te kijken via Itv toen ik thuis kwam, hier nu dus geen problemen meer 1761ck.
     
  4. hier in Breda.postcode,4824 ook netwerkfout

    hier in Breda.postcode,4824 ook netwerkfout
     
  5. ITV

    Hoi Allemaal,

    Wij hebben ruim een maand ITV van Ziggo. Nu ben ik daar helemaal niet over te spreken.

    De monteur heeft alles aangesloten en alles werkte optimaal.

    Maar ja ... twee dagen later .... Netwerkfout ...

    Volgens de decoder alles 100% en zal alles moeten werken, zelfde volgens de "behulpzame" klantenservice. Nieuwste updates, alles werkt 100% etc.

    Ik heb twee dagen kunnen kijken naar netwerk gemist. Nu inmiddels 3,5 week gewoon niet. Maar ja .. kosten worden gewoon gerekend.

    Iemand al een idee hoe dit probleem op te lossen is? klantenservice weet het niet ?
     
  6. ja af en toe heb ik nog wel last van infje:rolleyes:
     
  7. geen probleem meer

    :applause::applause::applause::applause:
    geen probleem meer :frons::frons::frons::frons:geen probleem meer !!!!!!!!!!!:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou: Bedankt !!!!!!!!!!!!:thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thankyou::thumb up:
     
  8. Fijn om te horen dat er geen problemen meer zijn!
    Voor de zekerheid zal ik dit de komende gaten intern in de gaten houden.

    Bedankt voor jullie meldingen! :pompom:
     
  9. netwerk fout

    hoi hier in leiden postcod 2316pv nog steeds netwerk fout alles op nieuw geinstaleerd maar nog steedst netwerk fout......tv kanalen zijn goed aleen tv-theek en ooit gemist doen het niet........
     
  10. Even ter dubbelcheck: Heb je de decoder al even van het stroom gehaald? :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina