1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste lotgenoten,

    Wat is het ineens rustig op dit forum.. Werkt het bij jullie ook weer??

    Ik heb zojuist een compleet programma van net gemist gezien, en de epg heeft informatie tot en met 5 oktober!!

    Hoe is het inmiddels bij jullie?

    grt Vincent
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2009
  2. Ben nu eindelijk in de staat verder te testen, maar ben al 40 minuten naar Eraser aan het kijken en gaat goed ;) :pompom::pompom::pompom:
    :thumb up:
     
  3. Beste lotgenoten

    Vanmorgen twee keer gebeld door ZIGGO betreft de storing van ITV. Met het eerste gesprek is mij gevraagd wat de klachten zijn na alles te hebben door gegeven zouden zij mij terug bellen. En inderdaad ik werd terug gebeld en ze deelde mee dat ze alles hebben door gemeten en hoog waarschijnlijk is de aansluiting in orde. Maar voor de zekerheid sturen ze morgen een een monteur om de aansluiting bij thuis na te lopen zodat ze zeker weten of de bekabbeling of decoder in orde zijn. Dit betijfel ik gezien dat er meerdere mensen zijn die een probleem met ITV hebben. Dan zouden er bij meerdere abonees een defecte kabel of decoder zijn. We wachten morgen af wat de monteur gaat doen en zeggen. Ik hou jullie op de hoogte. Zal het nu waar zijn dat ZIGGO er druk mee bezig is om het systeem op orde te krijgen.:giveup:Op dit moment geef ik ZIGGO de voordeel van de twijfel.

    Groeten en tot een volgend bericht..
    Willem van der Veer
     
  4. Heel apart dat er een monteur gebeld wordt... De klantenservice moet op de hoogte zijn van dit probleem. Anyhow:

    Ik krijg de melding dat het (ja ik weet het, alweer) opgelost moet zijn!
    Kunnen jullie dit svp bevestigen.
     
  5. De verbinding met iTV lijkt op dit moment stabiel. Status blijft op geactiveerd en ip-adressen zijn toegewezen.
    Ik krijg alleen maar geen serving area toegewezen, dus ik kan niks afspelen. Alle kabels die ik gebruik hebben kabelkeur en er zitten geen splitters of andere storende factoren tussen de breedbandversterker en de WCD. Signaal is ook 100%. Ik heb wel 10 keer de fabrieksinstellingen hersteld en iTV opnieuw geinstalleerd, maar er veranderd niks. Kan er bij Ziggo op afstand gecontroleerd worden of er iets mis is bij mij, of moet ik een monteur langs laten komen?
    Heeft iemand ook dit probleem gehad en een oplossing gevonden?

    == UPDATE ==
    Probleem met serving area opgelost. Zat toch in de WCD in de woonkamer. Had deze al eerder vervangen vorige week, maar toen werkte het nog niet dus de oude maar weer teruggeplaatst. Nu weer geprobeerd en het werkt! Blijkbaar werkte het vorige week niet door de storing met iTV. Ik ben weer blij. :pompom:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 sep 2009
  6. Vanavond nog maar een poging wagen dan.
     
  7. ITV werkt

    Bij mij werkt itv sinds gisteravond naar behoren.

    Nog 1x een server error gehad onder het bladeren door de tv-theek, maar dit resulteerde niet in een 'bezige' modemstatus.

    Menu's voelen regelmatig wel nog behoorlijk 'stroperig' aan maar content werkt..

    Fingers crossed..
     
  8. ITV doet het inmiddels 2 dagen !

    En dat is al heel wat. Het lijkt erop als ik maar heel rustig door de ITV menu's ga, dat de boel blijft draaien (dit heeft een andere gebruiker ook als een opgemerkt geloof ik).
    Het gaat fout als je snel door het filmaanbod scrolled of tijdens het afspelen van een film/serie te snel op pauze en dan weer play klikt; na iedere actie op de afstandbediening even wachten en dan gaat het goed - tot nu toe dan - overigens is dit ook irritant maar gaat uiteindelijk sneller dan alles iedere keer opnieuw installeren.
     
  9. ITV

    Hallo Vincent,

    Na een aantal weken, dacht ik, laat ik het maar weer eens proberen. In het begin, nada, ITV opnieuw geïnstalleerd ook niet, uiteindelijk fabrieksinstellingen herstellen gedaan en nu werkt het! :thumb up:Jammer dat dit niet op de site van Ziggo wordt gezet en had ook nog een mail gestuurd en tot op heden geen antwoord gekregen.:rolleyes: Uiteindelijk moet je het toch zelf doen.:oyeah:




     
  10. Beetje late reactie, maar hier werkt het weer.:thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina