1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan ik beamen. Fabrieksinstellingen resetten en het doet het idd vijf minuten of zo. Daarna weer gewoon de bekende status 'bezig'.

    Of is de officiële Ziggo oplossing van dit probleem elke vijf minuten naar de fabrieksinstellingen terug te gaan (needless to say dat dit het apparaat volstrekt onbruikbaar maakt)?
     
  2. Waarom staat er geen juiste informatie op de site storingen.

    Echt het werkt niet om de fabrieksinstellingen te herstellen. Ik zou haast gaan denken, we zetten dat er op, dan gaan de gebruikers wel weer bellen met de helpdesk dat dit bij hun niet werkt. Ons op onkosten jagen. Als er soms een Ziggo medewerker meeleest, kan die er misschien voor zorgen dat de juiste informatie er op komt te staan. Het is al erg genoeg dat het niet werkt.
     
  3. Zoals ik al een aantal keer heb aangegeven. We zijn er nog mee bezig. In sommige gevallen bleek het laden van de fabrieksinstellingen een (tijdelijke) oplossing te zijn.

    De daadwerkelijke oorzaak van de "Netwerkfout/Status: Bezig " is nog niet opgelost.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 sep 2009
  4.  
  5. Sorry maar ik zie In sommige gevallen nergens staan in onderstaand bericht.
    Storing

    [​IMG][​IMG][​IMG]Groepsstoring sinds maandag 21 september 21.10 uur
    Op dit moment is er een storing met Interactieve televisie, hierdoor kan de melding netwerkfout in beeld verschijnen. Dit is op te lossen door de fabrieksinstellingen te laden en de digitale televisie decoder opnieuw te installeren.

    Wij adviseren u om hiervoor de handleiding van de digitale ontvanger te raadplegen.

    http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/

    Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
     
  6. Aangepast :)

     
  7. "Vroeger' in de multikabeltijd had je de optie om een e-mail te ontvangen bij een storing. Is deze mogelijkheid er nog op de ziggo website? Of kan je dit instellen met rss ofzo? Het is handig om te weten als er een groepsstoring is aan de cisco zodat ik niet eerst begin het ding te resetten, stekkerwerk, fabrieksinstellingen, enz
     
  8. Klinkt als een hele handige optie...
     
  9. En hiermee is dus direct aangegeven dat het aan de kant van Ziggo een probleem is en wij als klant dus redelijkerwijs om teruggave van abonnementsgeld mogen verwachten over de periode waarin wij geen gebruik hebben kunnen maken van ITV.

    Ik heb vandaag iig een hele aardige monteur op bezoek gehad, die mij kon verzekeren dat het niet aan mijn kant ligt. Bekabeling en aansluitingen zijn in orde en de 'Netwerkfout' heeft hij elf ook gezien. Heb hem verteld wanneer deze melding komt en dat het vooral de laatste anderhalve week een vervelende bezigheid is geworden om de boel te resetten/ITV herinstalleren.

    De monteur gaf mij aan dat ze er hard mee aan het werk zijn, dat hij ook druk bezig is met een inventarisatie van de problemen om zodoende tot een oplossing te kunnen komen. Morgen heeft hij weer overleg met zijn collega's en dan komt er weer het e.e.a. ter sprake vertelde hij mij.

    Ik ben benieuwd wanneer we een oplossing mogen gaan verwachten.
     
  10. Ziggo,

    Het zou allemaal een stuk draagzamer zijn (naast terugbetaling abogeld) als Ziggo eens zou uitleggen wat er precies aan de hand is, en wat er aan gedaan wordt.

    Toch raar dat ik vorige week nog een melding kreeg n.a.v. mijn klacht dat het aan mij zou liggen, dit wees een "grondige analyse" uit. Wat die analyse inhoudt is nooit meer beantwoord door de helpdesk uh... "help"desk of HELLUP!desk...

    grt Vincent
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina