1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb vanmiddag met KS gebeld. Ik wou namelijk gister een film kijken (us marshalls) via de tv-theek. Welke steeds werd afgebroken. Nou staat er een storing gemeld voor interactieve tv. Ik heb altijd de pech als ik een film kijk het niet werkt. Het is een oneindige storing daar. Ik heb ze een klacht laten aanmaken, wil geld terug als de dienst niet goed werkt!
     
  2. Hallo,

    Als je de fabrieksinstellingen weer activeerd, ben je dan ook de opgenomen programma's / films op harde schijf kwijt?
    Graag reactie.
     
  3. hoi..
    nee dat blijft er op staan.:)
     
  4. Bedankt voor je snelle reactie.
    Helaas heb ik de laatste dagen veel problemen met ITV.
    Ik moet soms 2 keer op een dag het netsnoer uit het contact halen, dan weer zwart beeld, ik word er een beetje moe van. Dit terwijl het de eerste weken prima heeft gewerkt.
    Dan maar niet te spreken over de zgn. helpdesk van Ziggo, wat een stelletje amateurs en onbeschofte mensen!
    ps, wat is dan het verschil tussen opnieuw installeren en terugbrengen naar fabrieksinstelling?

    Gr.
     
  5. interactieve tv oplossing?

    Ik heb altijd problemen gehad met de ITV

    heb een 5 meter coax kabel gekoppelt aan de versterker.
    signaal en kwaliteit 100% op tuner 1
    op tuner 2 was dit 93%

    coax kabel op de >5meter poort aangesloten en itv werkt perfect.
    geen netwerkfout, geen portal beschikbaar.


    misschien helpt dit ook bij jullie

    succes
     
  6. Storing ITV

    Hoi,
    Als ik de coax kabel aansluit op (de 5 mtr) aansluiting van de versterker, wordt het signaal minder, en volgens de zgn. helpdesk moet dit ook geen verschil uit maken.

    Telkens als ik de TV inschakel, i.c.m. decoder, gaat alles goed, totdat ik EPG inschakel, TV-theek enz, dan staat het beeld stil, of wordt zwart, moet ik vervolgens TV en decoder uitschakelen!!!! Dis is toch niet de bedoeling, erg vervelend allemaal, en met de helpdesk van Ziggo schiet het ook niet op.
     
  7. nou nou nou

    Beste Lotgenoten,

    Ik heb zojuist dit forum ontdekt en wat ben ik geschrokken van al die klachten mbt ITV!

    Aan de andere kant wel blij dat ik niet alleen ben.

    MIJN ITV GEEFT OOK ZEER REGELMATIG FOUTMELDINGEN!

    Zeer frustrerend. Het heeft maanden goed gewerkt, en ik was bijna zover om na al mijn klachten eens een positieve mail naar de helpdesk te sturen. Maar helaas.. ALS itv al werkt, dan durf ik er nog niet aan te beginnen, want het kan elk moment weer over zijn. Op de site staat geen melding van storing in mijn gebied 3831. En van de helpdesk krijg ik te horen dat na een grondige analyse (op de vraag wat dat inhoudt kreeg ik geen reactie) is gebleken dat het probleem niet door ziggo wordt veroorzaakt. Ik moest al mijn kabels maar eens nakijken en als dat niet helpt, de helpdesk bellen (weer.... 30 minuten in de wacht als je een probleem hebt, maar de afdeling verkoop heb je altijd binnen 3 tellen aan de lijn!).

    Hoe gaan we het met zijn allen voor elkaar krijgen om ons abonnementsgeld terug te krijgen? Ziggo heeft hier echt iets te compenseren!

    grt Vincent
     
  8. eigelijk ben ik het wel met je eens telkens als ik iets via ITV wil kijken werkt of half of gewoon niet!
    Dat geld boeit me niet maar ik vind wel als je als groot bedrijf een dienst aanbied dat het wel moet werken en al helemaal als je voor moet betalen.!
    wanneer is de volgende firmware update !
     
  9. Netwerkfout Interactieve TV

    Ik ben inmiddels twee weken in het bezit van interactieve TV met een Cisco ontvanger. Tot op dit moment werkt het interactief gedeelte niet naar behoren. Er zijn momenten dat het even goed gaat daarna de melding netwerkfout. Door opnieuw te installeren werkt het weer even. Ik ben een week bezig geweest met aan de telefoon hangen met Ziggo en het aanleggen van nieuwe kabels. Tot ik het zat was en Ziggo op mijn aandringen een monteur langs hebben gestuurd. Laat het nu overdag gewoon werken. Verder was zijn verhaal ik kan alleen maar het signaal controleren verder kan ik niets doen en moet je op het centrale nummer zijn. Deze nogmaals gebeld vragen alles betreft IP nummers en MAC nummers en waarbij er verteld wordt dat het bij hun bekend is dat er iets fout gaat bij mijn vraag hoelang dit gaat duren blijkt dat ik een stomme vraag heb gesteld. Zijn mededeling na veel aandringen was je hoeft de eerste twee weken niet terug te bellen. Ik hoop dat ik zo veel geduld heb anders zit alles weer terug in de doos retour afzender.
    Als ik iets koop moet het wel werken. Dan maar proberen bij KPN deze komen het in ieder geval zelf installeren.
     
  10. Dit weekend tientallen voorbeelden weten verzamelen met zeer veel info.
    Zojuist doorgezet en aangegeven dat het probleem niet is opgelost. Heb zelf ook een nieuwe weg gevonden om meer druk op de netwerkfout en overige Cisco/VOD issues te zetten.

    Meer info volgt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina