1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even een update van mij. Vanmorgen moest ik weer itv opnieuw instaleren. Tot nu toe werkt het nog.
     
  2. Te vroeg gejuigd. Ik ga maar weer opnieuw instaleren.:cry:
     
  3. Duurt nu wel erg lang

    Ik ben er nu echt wel een beetje klaar mee, al dagenlang krijg ik de melding netwerkfout en op de site van Ziggo staat ook dat er een probleem is en dat het bekend is en er aan een oplossing gwerkt wordt, maar het is nu al bijna een week! En excuses voor het ongemak is als iets een paar uur duurt, niet al bijna een week.
     
  4. Inmiddels staat er op de storingenpagina (voor mijn postcode, Enschede) dat de storing verholpen is.

    "De eerder gemelde storing met Interactieve Televisie is verholpen.

    Mocht u bij het afspelen van interactieve content de melding 'netwerkfout' op uw beeldscherm zien, of krijgt u de melding 'Error: Internal Server Error' te zien, dan dient u Interactieve Televisie opnieuw te installeren vanuit het menu "Instellingen >> Systeem >> Interactieve Televisie installeren".

    Hierna zullen de interactieve diensten weer normaal functioneren.
    Onze excuses voor het ongemak"

    Vanavond maar even uitproberen.
     
  5. Dat werkt dus niet bij mij want bij het selecteren van een programma springt de status weer op 'Bezig....'- je moet helemaal terug naar fabrieksinstellingen om ITV weer te activeren; en dan nog grote kans dat het de volgende dag weer weg is. (postcode 2902)
     
  6. Storing is nog steeds in onderzoek hoor ik zojuist.
    Begin er meer en meer druk op te zetten. Nu een aantal overige grote storingen zijn opgelost lijkt het dat hier ook meer prio op gezet wordt.
     
  7. Storing itv

    Laten we met ons alle hopen dat je gelijk hebt, er moet een einde komen aan deze ellende.
    Ik wacht vol spanning op de dingen die gaan veranderen :rolleyes:
     
  8. vastgelopen

    Nieuw fenomeen: Ik kom thuis en dan blijkt enkele uren daarvoor (er was niemand in huis) de Cisco vastgelopen. (En er staat niet eens Windows op!) Stekker er uit en wat sputteren. het werkt weer...:evil:
     
  9. bij mij ook. Klok stond nog op 10:02 uur. Stekker eruit hielp.
    Overigens lijkt ITV het te doen; nog geen hele film geprobeerd, maar stukjes gaat goed. Kwaliteit van Net Gemist (bijv. Net5) is wel slecht: veel blokken en slecht geluid. Tips?
     
  10. Hier hetzelfde euvel vanmiddag. Boel liep vast. Achtergrond was zwart (had ik nog nooit eerder gehad) en daarna liep de gehele Cisco vast.

    Ik heb sinds een jaar ook een Apple TV en ik moet zeggen dat dat ding VELE malen makkelijk te bedienen is, nooit vastloopt en een stuk kleiner is. Wat zou het toch mooi zijn als Cisco daar eens naar had gekeken alvorens deze slome jaren tachtig bak in de markt te zetten. Ik heb het zo langzamerhand wel gehad met al die problemen met ITV en Cisco. :evil::giveup::mad:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina