1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Even op standby zetten en daarna weer aan en je hebt weer teletekst.
     
  2. Klopt, het werkt weer.
     
  3. Nou hier nog steeds niks (regio den bosch) wat een ellende zeg dat itv, wanneer stoppen ze met deze beta?

    ps status blijft staan op bezig... en bij opnieuw installeen wit beeld met dat vodacces adres
     
  4. Hier ook precies hetzelfde ben er spuugzat van en wil mijn abbonnementsgeld terug want ik betaal 11,95 per maand
    voor een product dat niet werkt.
     

  5. Sinds vrijdag staat bij status bezig..... Ik heb net opnieuw geinstalleerd en krijg dan wit beeld met vodacces adres. Maar het werkt wel weer uitzending gemist en zo....

    Ik heb sinds mei itv, maar veel storingen gehad. Wanneer komt er eindelijke oplossing hiervoor? Misschien een onderwerp voor Kassa?

    Maar bij Storing & onderhoud staat nog steeds dat ze storing hebben! Als je klantenservice belt, dan weten ze van niks. Je word steeds doorverbonden, maar niemand wat probleem is.....
     
  6. Jawel hoor, bij mij in Venlo ook weer voor de zoveelste keer in de afgelopen maanden netwerkfout en de melding "bezig". Ik heb inmiddels meer niet naar ITV kunnen kijken dan wel. Met tussenpozen werkt het perfect tot die vermaledijde netwerkfout weer optreedt. Bij de jongens van Ziggo is het inmiddels akelig stil als je deze fout meldt. De e-mail helpdesk verwijst je gewoon naar de telefonische helpdesk omdat ze je niet kunnen helpen. Mag je weer lekker dokken!!!!! Volgens mij heeft Ziggo structurele problemen met ITV of de cisco deugd voor geen meter.
     
  7. Sinds gisteren bij alle ITVopties: NETWERKFOUT probeer het later opnieuw.
    Alles opnieuw geinstalleerd dan kan je 1 aflevering kijken van een serie en daarna wederom een netwerkfout.
     
  8. Hier het zelfde probleem. Utrecht.
    Ben van mening dat Ziggo hier iets mee moet doen.

    In iedergeval een brief met excuus en de reden van de storing(en).
    Wanneer een storing meer als een aantal dagen duurt is een vergoeding voor het niet leveren van een dienst normaal.

    Ziggo mederwerkers: Daar jullie goede service voor Ziggo leveren via dit forum kunnen jullie vertellen of de servicedesk binnenkort ook VOD support kunnen leveren (kennis en op de hoogte zijn van de status van VOD). Volgens hun gaat het vaak nog om een beta product, maar er zijn echt mensen die betalen voor de VOD dienst.
    Wanneer er een storing is zou een verwachte oplos tijd ook gewenst zijn.

    Wanneer er geen storingen zijn is de dienst echt een prettige ervaring, maar helaas is het altijd een gok of de content gaat spelen.
     
  9. Storingen Interactieve TV

    Sinds gisteren bij alle ITVopties: NETWERKFOUT probeer het later opnieuw.plaats ZWOLLE
     
  10. Het lijkt inderdaad opgelost: ik moest wel eerst terug naar fabrieksintellingen, maar heb goede hoop.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina