1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    337
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Helaas het was van korte duur, weer de melding Netwerkfout.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 sep 2009
  2. Weer intern een aantal herinstallaties gedaan.
    Code F.. Toch weer iets aan de hand denk ik.
    Gelijk doorgegeven!
     
  3. goedeavond..
    hier in leiden postcode 2316 ook code f
     
  4. Code f ook hiero deed het effe(na fabrieksinstelling terug) maar nu weer de foutmelding en het blijven hangen.

    emmen
    7800
     
  5. Kleine update: Dit maal blijkt de activatieportal niet te werken. Zover ik begreep kan hier vannacht/morgenochtend pas aan gewerkt worden in verband met de randsystemen die hier aan gekoppeld zijn.
     
  6. Mijn decoder geeft ook code f aan als je interactieve tv opnieuw installeert.
     
  7. Na opnieuw een netwerkfout en fabrieksinstelling terugzetten krijg ik nu een code E fout met melding: "installatie bezig, druk op een knop om door te gaan":shock:

    Heeft iemand hetzelfde??
     
  8. Ik kreeg ook "F". Daarna fabrieksinstellingen teruggezet. Nu werkt het al ca. 15 minuten (sinds ik de Cisco + ITV heb - 1 week - heeft ie het nog niet zo lang gedaan).
     
  9. na paar keer proberen te herinstalleren en wat errors en witte schermen werkt het ineens weer

    2546 !
     
  10. Netwerk fout ITV

    Ik heb nu sinds Vrijdag 04-09-2009 interactie tv van Ziggo, tot op vandaag nog niks dan ellende :evil:
    Vorige week Vrijdag een monteur aan huis gehad, alles prima. Echter nog steeds geen tv-theek. De rest werkt prima.
    Ziggo maar weer eens gebeld, ja meneer U heeft geen abonnement hierop :censored:
    Vandaag :censored: weer " netwerk fout ".
    Ik gooi de handdoek in de ring, tegen zo een organisatie kan een normaal mens gewoon weg niet op.
    Wij gaan gewoon terug naar ons oude systeem, en nu maar hopen dat dit zonder al te veel ellende ook daadwerkelijk gaat lukken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina