1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Infje

    Fabrieksinstellingen gisteren 2X gedaan.
    Vandaag alleen itv opnieuw geinstalleerd. Doet het nu weer. Moet ik alsnog fabrieksinstellingen installeren?
     
  2. Van de oplosgroep kreeg ik te horen dat de fabrieksinstellingen geladen moesten worden. Zelf denk ik dat een herinstallatie interactieve televisie eigenlijk voldoende is.
     
  3. Hier op 9651 werkt het weer. We houden moed
     
  4. hehe nou ik heb weer beeld.
    ik heb fabrieksinstellingen uitgevoerd.

    en als ik herinstallatie interactieve televisie doe dan krijg ik het volgende tezien:

    error: internal server error
    the server encountered an unexpected,internal error.

    -------------------------------------------------------------
    unable to acces url: http://prov.vod.iss.local/vod/vodprocess/
    -------------------------------------------------------------
     
  5. Op 1 van mijn decoders kreeg ik het ook. Ging wel verder nadat ik op OK drukte. iTV werkte ook daarna. De overige decoders gingen zonder problemen door de installatie.

     
  6. juuuhhh ik kan weer een filmpie kijken :pompom:

    overigens hoe vaak worden er nieuwe films erop gezet?
    horror en actie mag wel een update hebben :wink:
     
  7. Hmm, krijg nu een code f scherm die zegt dat de installatie bezig is, dit gebeurt bij zowel terugzetten naar de fabrieksinstall of de ITV install..

    bij info geeft ie aan "bezig..""

    Heeft iemand hetzelfde??

    Is dit misschien de fix??

    pff, wordt er ook wel een beetje moe van :cry:
     
  8. Hey kan dan in jouw geval zijn dat het signaal niet goed genoeg is naar je decoder toe. Hierdoor kan ook de netwerkfout foutmelding tevoorschijn komen.

    Hoe is de decoder precies aangesloten vanaf de hoofdaansluiting?

     
  9. De decoder is precies aangesloten zoals het volgens jullie boekje moet zijn, heb het 2 stekker coax kastje vervangen voor de 1 stekker die bij het install pakket geleverd was en de signaal verstekker zit er tussen met een signaal versterking van 2 decibel aangezien ik een wat langere coax kabel gebruik naar de PVR. ik heb deze kabel ook door een wat kortere versie vervangen maar dat geeft geen resultaat.

    Ik moet wel zegggen dat ik nu net voor het eerst deze melding zie. Heb deze nog nooit gezien, was nu voor het eerst.

    Hoe kan je precies zien of het signaal wel goed genoeg is voor ITV?
    Ik zie 2 gele balkjes met "signaal :9%" en "kwaliteit: 100%" bij info staan...
     
  10. Signaal is wel vrij laag. Heb je al een iets sterkere poort geprobeerd?
    En als je modem online is, kun je dan via een PB je kabelmodem mac toesturen? Dan zal ik het signaal vanaf hier uitmeten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina