1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ibtisam

    ibtisam Forum Member

    Berichten:
    58
    Hoi Infje

    Fabrieksinstellingen gisteren 2X gedaan.
    Vandaag alleen itv opnieuw geinstalleerd. Doet het nu weer. Moet ik alsnog fabrieksinstellingen installeren?
     
  2. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Van de oplosgroep kreeg ik te horen dat de fabrieksinstellingen geladen moesten worden. Zelf denk ik dat een herinstallatie interactieve televisie eigenlijk voldoende is.
     
  3. Camstar

    Camstar Forum Member

    Berichten:
    21
    Hier op 9651 werkt het weer. We houden moed
     
  4. mysteryXXX

    mysteryXXX Forum Member

    Berichten:
    22
    hehe nou ik heb weer beeld.
    ik heb fabrieksinstellingen uitgevoerd.

    en als ik herinstallatie interactieve televisie doe dan krijg ik het volgende tezien:

    error: internal server error
    the server encountered an unexpected,internal error.

    -------------------------------------------------------------
    unable to acces url: http://prov.vod.iss.local/vod/vodprocess/
    -------------------------------------------------------------
     
  5. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Op 1 van mijn decoders kreeg ik het ook. Ging wel verder nadat ik op OK drukte. iTV werkte ook daarna. De overige decoders gingen zonder problemen door de installatie.

     
  6. mysteryXXX

    mysteryXXX Forum Member

    Berichten:
    22
    juuuhhh ik kan weer een filmpie kijken :pompom:

    overigens hoe vaak worden er nieuwe films erop gezet?
    horror en actie mag wel een update hebben :wink:
     
  7. Overkill_666

    Overkill_666 Forum Member

    Berichten:
    5
    Hmm, krijg nu een code f scherm die zegt dat de installatie bezig is, dit gebeurt bij zowel terugzetten naar de fabrieksinstall of de ITV install..

    bij info geeft ie aan "bezig..""

    Heeft iemand hetzelfde??

    Is dit misschien de fix??

    pff, wordt er ook wel een beetje moe van :cry:
     
  8. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Hey kan dan in jouw geval zijn dat het signaal niet goed genoeg is naar je decoder toe. Hierdoor kan ook de netwerkfout foutmelding tevoorschijn komen.

    Hoe is de decoder precies aangesloten vanaf de hoofdaansluiting?

     
  9. Overkill_666

    Overkill_666 Forum Member

    Berichten:
    5
    De decoder is precies aangesloten zoals het volgens jullie boekje moet zijn, heb het 2 stekker coax kastje vervangen voor de 1 stekker die bij het install pakket geleverd was en de signaal verstekker zit er tussen met een signaal versterking van 2 decibel aangezien ik een wat langere coax kabel gebruik naar de PVR. ik heb deze kabel ook door een wat kortere versie vervangen maar dat geeft geen resultaat.

    Ik moet wel zegggen dat ik nu net voor het eerst deze melding zie. Heb deze nog nooit gezien, was nu voor het eerst.

    Hoe kan je precies zien of het signaal wel goed genoeg is voor ITV?
    Ik zie 2 gele balkjes met "signaal :9%" en "kwaliteit: 100%" bij info staan...
     
  10. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Signaal is wel vrij laag. Heb je al een iets sterkere poort geprobeerd?
    En als je modem online is, kun je dan via een PB je kabelmodem mac toesturen? Dan zal ik het signaal vanaf hier uitmeten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina