1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe heb je de cisco aangesloten als er binnen je installatie (tussen groene kabel en cisco) een 2gats doos (WCD) aanwezig is. komt de service area niet mee.
     
  2. Ook hier van begin af aan NETWERKFOUT, alles geprobeerd, ook decoder direct achter de versterk geplaats, geen verschil.
    Krijg wel IP adressen toegewezen, maar de status van de installatie ITV blijft "BEZIG"

    Ook blijft de decoder na de recente software update meerdere keren per dag hangen.
    Hier alles van de helpdesk opgevolgd, maar geen resultaat. Stekker eruit en weer opnieuw beginnen.
    Niet mijn idee van een gezellig avondje tv kijken:censored:

    regio 2611 / Delft
     
  3. Zoals ik al schreef: het heeft wel gewerkt.

    Uiteraard is de 2-gats doos vervangen door de juiste WCD.

    Ziggo monteur komt a.s. maandag metingen verrichten.

    Groeten, Paul
     
  4. Nou, het heeft even gewerkt maar het is weer zover,. NETWERKFOUT.
     
  5. Hier al drie dagen in Menu>Instellingen>Info status Interactieve TV op bezig.

    Bij opnieuw installeren interactieve TV krijg ik vrij snel een wit scherm met de melding Internal server error met daaronder de URL van wat kennelijk de server voor iTV is.

    Ook bij mij werkt het al drie dagen niet dus.

    Overigens voormalig Casema gebied (3572 Utrecht)

    En even voor de goede orde: ITV heeft hier nu al ruim een jaar prima gewekt, aan setup, kabels, etc is niets veranderd, eengatsdoos destijds door Ziggo monteur geinstalleerd/
     
  6. Om precies te zijn krijg ik deze melding bij een poging iTV te installeren:

    EDIT: Hmm. kennelijk wordt het plaatje automatisch of door een mod gewist? Why? Anyway, hier te vinden.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 sep 2009
  7. Toch maar even gebeld met Ziggo. Er is idd een storing omgeving Utrecht. Maar er werd dit keer serieus naar mij geluisterd en er werd verteld dat ze op dit moment bezig zijn met een seieus onderzoek om het probleem op te lossen. Bij mij ging het weer werken na de fabrieksinstellingen te instaleren.
     
  8. Hier zelfde probleem sinds gisteren (den bosch oud @home gebied). Installatie blijft staan op bezig..., opnieuw installeren geeft de melding met wit scherm en server internal error. Na aantal keer opnieuw installeren gaat hij door en gaf hij geactiveerd aan. Nu kon ik een serie starten maar na 10min kijken gaf hij een fout en stond de installatie weer op bezig.. en soms op opnieuw proberen.. Zo te zien dus een storing aan Ziggo kant. Wordt een beetje moedeloos van dit BETA product wat wel zwaar geld kost.
     
  9. Erg hinderlijk allemaal idd. Niet eens zozeer vanwege de VOD die ik persoonlijk niet zo mis (aanbod te weinig en te duur), maar wel vanwege de EPG die zonder iTV verbinding weer op twee dagen ipv een week staat.
    En dat is erg karig voor een PVR. Opnames voor maandag zijn al niet uit de gids in te stellen.

    @Infje/Kitaro/iemand anders van de VOD helpdesk hier: enig idee hoe lang deze kennelijke storing duurt?
     
  10. Netwerkfout

    Vandaag is het weer zover, voor de zoveelste keer NETWERKFOUT. Deze melding gaat bij mij steeds vaker op het scherm verschijnen. Veel storingen in het digitale ontvangst (melding geen signaal). Het signaal steeds slechter wordt. Als ik storing op mijn Cisco ontvanger heb controleer ik of het signaal ook slecht is op mijn Philips ontvanger en dat is dan ook zo. Als ik naar het analoge beeld kijk zie je ook storings strepen. Ik ben benieuwd od dat meerdere mensen dit is op gevallen?. En ja voor de zoveelste keer stekker uit de cisco ontvanger getrokken om hem te resetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina