1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok, hier is het ook weer zover. Netwerkfoutmelding. In 1 aflevering van Ciska is tie er minstens 6 keer uitgeknald. Na opnieuw starten kunnen we weer even kijken en dan.... Heb het maar opgegeven. Ben het inmiddels spuugzat. Rekening sturen kunnen ze wel bij Ziggo maar zorgen dat ik het produkt ook normaal kan gebruiken ho maar. En dat gaat nu al enkele maanden zo. Denk dat ik maar eens andere actie ga ondernemen.
     
  2. Ook bij mij gisteren geen itv, status : bezig, netwerkfout. Het doet het nu nog steeds niet. Eerst maar naar mijn werk en vanavond dan maar weer bellen.
     
  3. same here,ook netwerkfout :cry:

    en wanneer worden de films geupdate in tvtheek?

    en gister heb ik tot 10x toe de stekker eruit kunnen trekken,omdat de hele resever niks meer deed...
    terwijl ik gewoon het nieuws aan het kijken was.
    frozen beeld en hij reageerde helemaal nergens op.
    stekker 15 sec. eruit,opstarten en hij deed het weer.
    maar 10x achter elkaar is niet leuk meer,als je het nieuws wil zien :evil:

    en JA alles zit hier correct aangesloten,dus daar ligt het echt niet aan.
     
  4. Loopt ook een onderwerp voor op dit forum. Het lijtk erop dat ie sinds deze week bij steeds meer mensen regelmatig vast begint te lopen.
     
  5. nou ik begin me er steeds weer meer aan testoren.
    het heeft allemaal ff goed gelopen en de laatste week is het weer pet.
    zit je een film tekijken hoppa netwerkfout.
    zit je het nieuws tekijken kan je 10x de stekker eruit halen omdat ie vast loopt.
    rtl gemist doet het niet,en een hoop meer niet.
    waarom zit het dan in het menu als het niet werkt vraag ik me dan af:?

    maar nu de ham vraag.....wat is de oplossing voor dit alles ?????
     
  6. Ik hoef nu niet te bellen, want het lijkt nu te werken.
     
  7. Momenteel krijg ik veel meldingen uit voormalig @home gebied betreffende de Netwerkfout melding vanuit ons callcenter. Krijgen meer mensen hier dit? Zo ja, kun je svp naar Menu > Instellingen > Info > 1 stap naar rechts gaan en beschrijven wat hier allemaal vermeld staat.

    Alvast bedankt!
     
  8. Storing ITV Netwerkfout

    Dag Infje,

    Bedankt voor het doorgeven. Ik woon zelf in Amersfoort en ik heb even gekeken volgens het menu, de status van de installatie staat op bezig. Opnieuw maar weer een ITV installatie gedaan en kreeg een code F fout. Helaas heeft allemaal niks geholpen.
     
  9. netwerkfout en andere mankementen

    Ook wij zijn niet tevreden over de interactieve televisie. Heel herkenbaar al die klachten hier. Wij hadden bij de start al problemen met de aanvraag van het abonnement wat niet goed was doorgekomen. Veel gebeld met Ziggo. Nu dat is opgelost hebben we weer problemen met de tv-theek. Krijg constant een netwerkfout. Merk ook dat ze bij de helpdesk telkens op hetzelfde blaadje met oplossingen kijken. Signaal etc nakijken. Daar ligt het dus niet aan. Volgende week komt eindelijk een monteur langs.

    Heeft er iemand al een oplossing voor het 'netwerkfout' probleem? En hebben jullie ook geen rtl gemist? Bij sbs6 gemist staan de programma's er ook niet meteen in, zoals beloofd door de telefoniste, maar pas na een paar dagen!
     
  10. IP adressen zijn netjes toegekend, maar geen serving area (none)
    Voormalig @HOME gebied Drunen PC 5151

    Hierdoor wel content zichtbaar, maar geen "afspeelknop".
    Dit is al een paar weken het geval, maar e.e.a. heeft wel gewerkt.

    Groeten,
    Paul
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina