1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Met het risico dat ik op de Helpdesk ItV ga lijken; check je kabels en storingsbronnen er om heen. Mijn (gewone -dus niet erg speciale) verbindings kabel weg van de stroomkabels en andere apparaten heeft wonderen verricht wat betreft dit soort problemen, maar ook voor de hele performance (traag reageren etc.) van de Cisco!
     
  2. Dit is een Ziggo GEBRUIKERS forum.. Dat hier wel mensen van Ziggo zitten om te reageren is gewoon een extra service. Als je problemen hebt met Ziggo moet je met hen zelf bellen en er niet van uit gaan dat zij zelf cotact met je op gaan nemen..
     
  3. Bedankt voor het meedenken.

    Bekabeling is het eerste wat ik altijd controleer, rechtstreeks op het AOP heb ik helaas hetzelfde probleem.

    Ik zal van het weekend proberen een uurtje vrij te trekken om de helpdesk te bellen. Uit een ander topic heb ik gelezen is dat het mogelijk iets met de edgeqam te maken heeft.

    Mocht ik nog tegen verdere problemen oplopen dan zal ik in dat betreffende topic verder posten want ik ziet hier in het verkeerde topic te posten :oops:
     
  4. Help netwerkfout

    Hallo, ik heb sinds gister iTV maar heb het volgende probleem. Heb gister alles geinstalleerd daarna alles ingesteld, update gedaan enz. Heb een Cisco decoder. Nu het volgende probleem. Hij vind wel zenders maar Als ik VoD wil doen of net gemist of uitzending gemist , noem maar op laad hij wel een kleine minuut en daarna "Netwerkfout, probeer het later opnieuw" Heb bij signaal ook bij Tuner 1 en Tuner 2 0% staan heel vreemd terwijl ik wel de goede netwerk code heb ingevoerd.. Wie kan mij uit de brand helpen zodat ik iTV krijg waarvoor ik het besteld heb! Alvast bedankt..

    Kootje1982
     
  5. Kijk eens in het menu bij Instellingen/Info --> Blauwe toets --> Status interactieve televisie. Staat de status op geactiveerd? Krijg je een serving area toegewezen?
     
  6. Nee de status staat op bezig en de server area op none.. Enig idee hoe ik dat kan veranderen?
     
  7. Verklaart in ieder geval waarom interactief niet werkt. Hoe heb je het aangesloten en welke netwerk id heb je gebruikt?
     
  8. Netwerk code 9700 dat staat allemaal goed. Ook telefonisch contact gehad met ziggo.. konden het me niet vertellen! Maar kan het misschien aan de coax kabel liggen die van mij is geen hele frisse! Ga vanavond zowiezo een nieuwe goede halen.
     
  9. Mijn advies is om een kabel aan te schaffen met het Kabel Keur-logo.
     
  10. Hier zelfde problemen sinds afgelopen weekend doet niks het meer, bij starten van serie geeft cisco beeld weer van de zender die op de decoder speelt (dus rtl4 ofzo) en niet de serie die ik wil zien. Na de cisco terug te hebben gezeten naar fabrieksinstellingen krijg ik constant netwerkfout, terwijl bij status netjes alles een adres heeft. Alleen staat hij nog op bezig... nu ipv op geactiveerd. Hoe is dit nu weer op te lossen (zonder naar een hd te bellen die niks oplost?)

    PS. Waarom gaan we niet met zijn allen bij kassa zitten? Kunnen we een programma vol lullen denk over ziggo
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina