1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ze vinden het bij Ziggo:oops: nu zeker ook wel lang gaan duren, Dus hebben ze de datum aangepast:shock:, de storing is nu opeens gisteren opgetreden.

    Groepsstoring
    sinds zondag :no:16 augustus 13.35 uur :no:
    Wanneer u de ITV decoder van de stroom heeft gehaald of als u via het menu een herinstallatie uitvoert, dan zullen er geen on-demand films meer kunnen worden afgespeeld. In het menu Instellingen -> Info zal op het tabblad "Status Interactieve Televisie" de regel "Status Installatie" op "Bezig" blijven staan. Vanaf dit moment is het nog wel mogelijk om de catalogus op te halen en hier doorheen te bladeren en er zal ook gewoon een OK button verschijnen om te starten met afspelen. Echter zal dan de volgende melding verschijnen: "NETWERKFOUT Probeer het later opnieuw". Drukt u op de knop ‘Terug' om terug te gaan.
    Deze storing is bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. De normale DTV kanalen blijven wel gewoon werken.
    Onze excuses voor het ongemak.
     
  2. Alles werkt weer, zonder te resetten.
     
  3. ja dat geloof ik graag, maar voor hoelang?
    Zo lost Ziggo altijd het probleem op, en als deze week weer een storing is begint het weer opnieuw.
    Echt stabiel produkt is het niet, maar dat willen ze niet horen. Maar er wordt wel van de klant verwacht dat hij netjes elke maand betaald. En dan verwacht ik dat het 24 per dag werkt, heet niet voor niks Interactieve tv

    Daarom ben ik benieuwd hoe de rest van de forumleden erover denken?
     
  4. Ik ben het helemaal met je eens.
     
  5. Bedankt voor jullie meldingen, en wederom excuses dat VOD niet goed functioneert.
    Huidige status: Klanten welke reeds de box geactiveerd hebben mogen geen problemen meer met VOD hebben. Nieuwe boxen/installaties kunnen fouten geven bij activatie!

    Binnenkort meer. Tevens navraag gedaan of er een definitieve oplossing komt.
     
  6. Het zou prettig zijn als er iemand van Ziggo misschien iets eerder kan reageren op dit forum.

    Ook al is het nog niet opgelost....het is gewoon al het idee dat we serieus genomen worden.
     
  7. ja bij jouw bij mij doet ie al 2 dagen nog nie waneer hebbe ze de oplossing !! na de update heeft ie ff goed gedaan
     

  8. ja dat zal wel meerdere willen hier!!
     
  9. Ik zal hier voortaan rekening mee houden. Komende dagen ben ik zelf echter niet aanwezig. Onder andere vanwege :thankyou: Lowlands :thankyou:


     
  10. Netwerkfout

    Ook ik krijg in Milsbeek voortdurend de melding: Netwerkfout, probeer het later opnieuw. Ook na het resetten van Cisco en het herinstalleren van de ITV.

    Dit lijkt een structureel probleem te worden. ZIjn er oplossingen op komst ZIggo?

    Frank Post
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina