1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

ITV Netwerkfout

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door Silvia_31, 5 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvia_31

    Silvia_31 Forum Member

    Berichten:
    156
    Storing ITV Netwerk eruit?

    Sinds gisteren kan ik geen verbinding maken met het ITV netwerk.
    Herinstallatie van ITV duurt bijna 20 minuten en na de eerste run krijg ik code K. Alles nagelopen [draden, versterker, stroomtoevoer] en herinstallatie naar fabrieksinstellingen. Niets helpt.

    Afgelopen 3 weken heeft alles het goed gedaan en plots geeft het interne modem alleen een lokaal ipadres weer.

    Heeft iemand dit al eens voorhanden gehad?

    Het gaat hier om postcode 1611, misschien een storing in de buurt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 jul 2009
  2. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Sinds gisteravond krijg ik de melding netwerkfout bij ITV nadat mijn decoder zich twee keer achter elkaar had opgehangen. Na een reset (stroom eraf) niet opgelost. Zojuist (19 juli 17:30) gebeld met klantenservice. Kreeg de melding "storing is nog steeds niet opgelost". De jongeman had alleen niet in de gaten dat op de webiste geen enkele melding van deze storing wordt gemaakt. :x

    Dus sinds 18 juli 23:45 uur krijgt je de melding "Netwerkfout". Storing is volgens zeggen van de helpdesk landelijk. Meer mensen die er last van hebben??
     
  3. MauBro

    MauBro Forum Member

    Berichten:
    20
    Gisteravond heb ik geen problemen gehad met het afspelen. Wel werd ik er vanmiddag tijdens het kijken van Top Gear er uitgegooid met een netwerkfout.... sinds ± 16:30 kan ik weer normaal kijken. (7534/Enschede)
     
  4. haagsemark

    haagsemark New Member

    Berichten:
    3
    yupz...

    zit vanaf vrijdag middag al te klooien......

    en zoals gewoonlijk weer van kastje naar de muur gestuurd....
    met antwoorden zoals...."ja meneer, het ligt aan de afstand van de hoofdaansluiting naar de decoder"


    (= net krap aan 10m zit op >10m versterker aansluiting) ...
    GRRRRRrr Fucking dure kabel hier in de muur zitten (Al tijdens de bouw laten doen om dit soort gezeik te voorkomen)

    100% ontvangst en kwaliteit geeft decoder aan....

    dus ik voor de grap toch ff decoder op hoofdaansluiting gezet (na de versterker!!)

    en TAAADAAAAAa...... nog steeds niks....
     
  5. Infje

    Infje Forum Member

    Berichten:
    247
    Momenteel lijken er algemene problemen te zijn voor interactieve televisie. Ook intern krijg ik de melding "netwerkfout". We zijn dit nu aan het onderzoeken.
    Graag zie ik meer berichten van mensen welke hier last van hebben. Svp ook aangeven wat je geprobeerd hebt om deze storing op te lossen.

    ps. Laten we trouwens 1 topic hier over open houden. Ik zie er nu wel erg veel ontstaan en er worden onnodig oude topics naar boven geschoven.
     
  6. GinoK

    GinoK Forum Member

    Berichten:
    27
    Ik krijg ook de melding "netwerkfout".
    Decoder paar keer gereset. Is kennelijk constant bezig ITV te installeren.
    Handmatig kom ik niet verder dan 2% bij intern kabemodem. Na ongeveer 30 sec. verschijnt de volgende melding:Error:Internal server error.The server encountered an unexpected, internal error. Unable to access http//prov.vod.iss.local/vod/VOD/Process/.

    De decoder moet vervolgens uit/aan om tv te kunnen kijken.
     
  7. MauBro

    MauBro Forum Member

    Berichten:
    20
    De netwerkfout lijkt dus volledig willekeurig op te treden... ik heb zojuist zonder problemen Top Gear kunnen kijken en ik heb geen enkele fout meer.

    Die fout is bij mij tijdens de herinstallatie ook voorgekomen.
    Als je op de "OK" knop van je A.B. drukt, zal de Cisco nogmaals proberen de link te openen.
     
  8. Camstar

    Camstar Forum Member

    Berichten:
    21
    netwerkfout in 9651 gebied

    Bij het afspelen gisteravond van een aflevering van Lost stopte de ontvanger met de melding netwerkfout. Sindsdien niet meer mogelijk ITV te gebruiken. Hoop dat dit helpt het probleem op te lossen.

    Heb ook sinds enige dagen dat de ontvanger na een tijdje hangt. Reageert niet meer op de AB, na reset werkt het weer (een tijdje)
     
  9. Zork14

    Zork14 Forum Member

    Berichten:
    86
    Zelfde probleem hier. Decoder gereset. Fabrieksinstellingen herstelt. Zenders opnieuw ingesteld. Vervolgens bij installeren ITV dezelfde foutmelding als hierboven. De decoder blijft vervolgens melden dat hij bezig is met installatie ITV. Er wordt overigens wel een ip-adres toegewezen; er wordt kennelijk wel verbinding met het netwerk gemaakt.

    Via helpdeks wordt ook gemeld dat er problemen zijn met TV-signaal in onze regio. Het signaal lijkt inderdaad zwak en wisselend. Ook als ik analoog kijk lijkt het niet zoals het hoort te zijn. Geen idee of er een relatie bestaat tussen deze twee zaken.
     
  10. marcelm

    marcelm Forum Member

    Berichten:
    68
    ok Infje wat ik geprobeert hebt anders kabels helpt nie blijft zelfde houden heb 2 keer naar fabriek instelling gezet maar dat helpt ook nie ene keer leek er op dat opgelost was en later op de dag was weer de netwerkfout denk dat bij ziggo ligt met de verbinding lijkt ut op
    hoop op voldoende info gegeven hebbe hoor van je !!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina