1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

humax decoder via ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door j.kijzers, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. humax decoder via ziggo - ontvangen maar is wel stuk

    :no::no:wie kan mij helpen met mijn probleem
    ik heb vorig jaar juli 2008 een digitaal decorder van humax gekregen
    van ziggo. ik probeer gisteren en vandaag om hem te instaleren
    ik heb een ziggo smartcard gekocht bij mediamarkt op advies van een medewerker van ziggo heb deze ook via ziggo met de computer geactiveerd.ik heb hem ingesteld met medewerking van de ziggo monteur
    nu het volgende gebeurd elke keer als ik hem aanzet gaan de lampjes
    rood-groen-orange branden na enkelle seconden gaan ze uit en gaat alleen het rooie lamje branden .ik moest toen de stekker van stroom afhalen en 30 seconden het opnieuw proberen .maar ook dan doet
    hij het niet.ik heb hem ook geprobeerd in de huiskamer maar ook daar doe hij precies hetzelfden. de monteur van ziggo zij mij toen dan is hij kapot
    en moest ik maar contact opnemen de fabriekant van humax decorder.
    nu ik weet nog niet eens waar ik moet zij adres ?.o/a ik heb hem wel van
    ziggo kapot thuis gekregen. wat vind u hiervan is er iemand die dezelfde
    problemen met ziggo ondervind, of mij kan zeggen wat ik nu moet doen
    ik ben er gewoon van aangedaan.ben een trouwen vaste klant van ziggo
    betaal maandelijks mijn abonnement en wordt zo behandeld
    nogmaals wie kan mij met dit probleem helpen betreffende (ziggo)
    mvgroet.j.kijzers
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jul 2009
  2. Je wilt eigenlijk zeggen dat dat ding gewoon stuk is?
    Althans dat is wat ik denk te snappen uit jouw verhaal?
    Mocht hij inderdaad stuk zijn EN je hebt hem bij ziggo vandaan dan moet je bij hun reclameren.

    Gert.
     
  3. antwoord op gert zijn bericht van j.kijzers

    :evil:= j.kijzers;184317]
    beste gert
    bedankt voor u begrip, maar wat u mij mededeeld nogmaals
    (hij is echt stuk heb hem zo opgestuurd gekregen van ziggo.)
    heb ik vandaag en gisteren diversen keren gedaan bij ziggo. ik heb ze ook gezegd ik ben klant van jullie ziggo- voorheen @home daar waren nooit problemen bij.want daar werd als er iets niet goed was wel snel en goed opgelost.maar toch krijg ik van de afdeling klantenservice van ziggo
    elke keer het bericht u moet bij de fabriekant van humax zijn voor garantie
    dus wordt ik gewoon afgescheept . dat is toch niet netjes voor zo,n volgens eigen zeggen bedrijf als ziggo dat maar roept wij doen alles voor onze klant,als er problemen zij worden ze opgelost mooi niet dus
    ik ben namelijk invalide en zit onder de medicijnen.
    nogmaals ik ben hier gewoon van aangedaan
    ik stuur dit bericht dat iedereen mag weten hoe ik door ziggo wordt behandeld.
    verders weet ik het nu ook niet meer? ik hoop op begrip voor mijn situatie.
    mvgroet,j.kijzers[/quote]
     
  4. Nee, als ik het allemaal goed begrijp heb je hem gekocht bij Ziggo evt icm een ander product incl decoder met evt korting? En die (ziggo) is dan ook je aanspreekpunt als het gaat om garantie vanwege een defect apparaat (mits binnen de garantietermijn) en dus hoef je niet bij Humax te zijn want ziggo is de leverancier van het product.

    Gert.
     
  5. gert bedankt voor je reactie

    gert .
    wat jij zegt klopt heb ik ook medegedeeld aan ziggo
    ik heb vanavond met mijn zoon een brief opgemaakt overdeze gang van zaken. betreffende kapotte humax decoder ,en wat die monteur mij heeft medegedeeld.
    en deze is gestuurt naar de directeur afd -klantenservice
    nu kijken wat hij daar van vind.
    als er meer bekend is laat ik het via een bericht weten
    nogmaals bedankt voor u belangstelling
    mvgroet.j.kijzers
     
  6. Hallo,

    Inderdaad een vervelende situatie en Ziggo zou dit als leverancier beter moeten oppakken.

    Wat u vast zou kunnen doen terwijl u wacht op het antwoord van Ziggo op uw brief (wat waarschijnlijk wel even kan gaan duren) is bellen met Humax Nederland om na te gaan wat de geijkte weg is om de decoder omgeruild te krijgen.

    Als ik het goed heb gelezen heeft u de decoder al een jaar in huis, gelukkig geeft Humax 2 jaar fabrieksgarantie op hun producten.

    Het telefoonnummer en adres van Humax Nederland kunt u hier vinden: http://myhumax.nl/service.htm

    Informatie over wat te doen bij een defect: http://myhumax.nl/faq/algemeen.htm#reparatie

    Hopelijk kan u hier wat mee.
     
  7. beste junior

    beste junior
    bedankt voor u bericht ik ga morgenochtend gelijk contact
    opnemen met de humax fabriekant
    groetjes jan.
     
  8. Vaak wordt een vraag of klacht sneller behandelt middels het contactformulier op de website van Ziggo.
    Dit is tenminste mijn ervaring.

    Succes in ieder geval.
     
  9. hoi sjaool
    ik heb dit ook al gedaan bij ziggo maar ze verwijzen mij toch door naar de humax fabriekant
    groetjes jan
     
  10. hoi renatus

    hoi renatus
    ik wil u nog even mededelen dat ik heb nagekenen waneer ik deze
    2 de humax decorder heb thuis gestuurd heb gekregen
    van ziggo dat was in oktober 2008.dus nog geen jaar geleden
    heb ik ook inmiddels doorgegeven aan ziggo.
    nu maar weer afwachten wat ze nu weer voor een verhaal hebben?
    groetjes jan
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina