1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. chinchan gaat mij helpen!:applause:
     
  2. EL actief op slechts 1 van de 2 smartcards

    Vandaag een bijzonder slecht contact gehad met de helpdesk over de EL activatie. EL is (rechtstreeks bij Ziggo) aangevraagd (via telefoon) afgelopen dinsdag. De volgende dag actief op slechts 1 van mijn 2 smartcards. Het betreft 2 tv's met beide een alphacrypt, maar met meerdere testen (wisselen card+alphacrypt tussen de tv's, of wisselen van alleen de alphacrypts of alleen de smardcards in de alphacrypts) blijft de conclusie dat slechts 1 smartcard rechten heeft om EL te kijken. Mijn eerder afgesloten abo op het sport keuzepakket (van 3,95) is destijds wel overgezet op de 2e smartcard toen Ziggo aanvullende pakketten op beide kaarten ging aanbieden voor 1x de prijs. Tijdens het gesprek 3x in de wacht gezet om navraag te doen bij de 2e lijns. Typisch zo'n gesprek dat niet opschiet. Zodra het woord alphacrypt viel, werd ik zsm afgepoeierd.

    Mijn 2 smartcards zijn beide aan mijn klantnummer gelinkt, dit blijkt uit activate sportpakket en vermelding op mijn factuur. In het systeem van de helpdesk staat natuurlijk dat EL ook op de 2e card wel actief is (is inmiddels standaard policy bij Ziggo), en dus volgde een oeverloze discussie over het niet ondersteunen van alphacrypts (de medewerker beweerde zelfs dat Ziggo geen meerdere tv's ondersteunt :?, maar wilde dit uiteraard niet even schriftelijk bevestigen :) zodat ik ermee naar de media kon).

    Ik heb in het verleden al eens gehad dat mijn abo op digitale tv niet actief was, ondanks dat 2 medewerkers beweerden dat dit wel het geval was. Bij de 3e keer bellen zag een medewerker dat de order niet (goed) was doorgezet. Aan de bewering van de medewerker dat ook mijn 2e kaart feitelijk de EL rechten toegekend heeft gekregen kan ik dus twijfelen.

    Kortom, Ziggo wil er dus niets aan doen. Ik kan komende week met de cards naar de winkel om daar (met wel ondersteunde apparatuur) dezelfde conclusie te trekken, maar opschieten doet dat niet. Ik heb immers al alle testscenario's gedaan en het blijft steeds dezelfde kaart die EL niet doorlaat. Is er hier iemand die me kan helpen?

    P.S. Ik wist niet van een kortingsactie voor EL, maar kreeg dit spontaan te horen van de medewerker van Ziggo bij het bestellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2009
  3. Dat is dan toch weer klantvriendelijk!
     
  4. gewoon vragen of ze al je kaarte wil synchroniseren. Bij mij was EL ook niet automatisch op mijn 2de smartcard erbij gekomen. DIt kunnen ze binnen een paar minuten oplossen.
     
  5. Een paus wordt sneller gekozen... :wink: Vandaag dus ook Twente-PSV gemist.

    Gert.
     
  6. Troost je. Je hebt niets gemist!:sleep:
     
  7. [off-topic]
    Nou, net de samenvatting bekeken en het zag er uit als een mooie wedstrijd... In ieder geval een echte wedstrijd.
    [/off-topic]

    Gert.
     
  8. Het kromme is dat activatie twee werkdagen duurt. Dat was bij @home niet het geval, daar prikten ze de kanalen er zo doorheen.....
     
  9. De vorige activatie van EL (EL kadocard) was ook binnen notime voor elkaar. Ben benieuwd waar het, bij mij, nu is vastgelopen... :wink:

    Gert.
     
  10. Heb je al beeld??
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina