1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inderdaad UPC en KPN hebben ook 4 zenders voor € 9,95 per maand.
     
  2. Toch nog niet :roll: Ik heb nog geen beeld op Eredivisielive
     
  3. Beste Chinchan,

    Ik zou graag van hetzelfde aanbod gebruikmaken.
    Zie mijn post een aantal posts hoger.
    Ik heb ook nog geen beeld.
    Graag aansluiting = beeld, en gelijk ook de opzegging na 2mndn!

    Zie je pm.
     
  4. Nou, hier is nog steeds geen teken van enig leven in die EL kanalen... :shock:

    Gert.
     
  5. Ow, da's dus nog steeds geen witte rook.
    Ik wacht het met spanning af, en hoop dat chinchan nog dit weekend iets voor ons kan doen.
     
  6. Ik heb me direct aangemeld voor Eredivisielive, ook met de bedoeling direct na de start het abonnement weer op te zeggen.
    Op de dag dat de competitie begon geen beeld. Gelijk gebeld met Ziggo. Foutje, komt in orde. Inderdaad, kort daarna had ik beeld.
    Krijg vervolgens per post een wijzigingsformulier: 14,95 per maand voor EL. Gelijk bellen: nee, korting krijgt u niet van ons, dit is een EL-actie, zij betalen u het geld. Dan maar met EL gebeld: nee, wij keren niets uit, Ziggo moet u de eerste 2 maanden niets in rekening brengen.

    Kortom: is er een lid hier dat weet hoe het zit? Klassiek van-het-kastje-naar-de-muur-verhaal!:sad:
     
  7. Ligt eraan hoe ze die order invoeren. Was trouwens een actie van Zie (blad van Ziggo) die de order vervolgens op de EL-Live website laat invoeren, wat dus niet goed gaat. Bij mij was het ook niet goed gegaan. Toen ik ziggo belde omdat mijn aanmelding via de EL-Live website niet verwerkt was, heb ik aangegeven dat ik mij opgegeven had voor de actie 2 maand gratis. Die order is dus ook als zodanig ingevoerd door Ziggo. Bel Ziggo op en vraag of ze de order opnieuw willen invoeren (dan wel 2 maand gratis) Wat ze tegen jou zeiden was dus incorrect, en dit zullen ze zo moeten kunnen aanpassen.
     
  8. Heb ik ook gedaan na aanmelding,maar werkelijk niemand weet er iets van over een actie/korting.
    Er is een notitie van gemaakt met de mededeling dat ik het wel zal zien (of niet :roll:) op de maandelijkse factuur.
     
  9. Chinchan pm'en met het actienummer, hij kan wat voor je betekenen.
     
  10. Bedankt voor jullie reacties. Ik zal chinchan eens een pb-tje sturen.
    Was ik er maar nooit aan begonnen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina