1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heb ook via ziggo eredivisie live aangevraagd en ook 2 maanden gratis. heb gister besteld en de medewerkster zei dat het binnen 24 uur geactiveerd wordt en zie daar, vanmorgen om 11.00 uur had ik al beeld. dus gaat super snel via ziggo. via eredivisie live duurt het 5 tot 10 dagen en dat duurde me te lang. dus zodoende via ziggo en dat gaat dus veel sneller.:frons::applause:
     
  2. Inderdaad actie bestaat al. Ik zit te wachten tot Ziggo Eredivisie gaat aanbieden tegen het normale prijsniveau van € 9,95. Eerder stap ik niet meer in deze trein.
     
  3. Dat is gewoon de normale actie die Ziggo standaard heeft. Je had er meer aan gehad wanneer Ziggo de normale prijs gaat hanteren van € 9,95 per maand zoals het hoort.
     
  4. Na 22 juli nog steeds geen beeld eredivisielive. Aanvraag is van genoemde datum en het antwoord van Ziggo is "Op dit moment ondervindt Ziggo helaas technische problemen bij het invoeren van wijzigingen in uw abonnementen. De verantwoordelijke afdeling is hiervan op de hoogte en zal uw wijziging zo snel mogelijk doorvoeren. Onze excuses voor het ongemak."

    Wat de verantwoordelijke afdeling gaat doen weet ik niet, maar ik het heb idee dat niemand wat doet.
     
  5. Eredivisie

    hoi,

    Als ik je postcode en huisnummer mag dan kijk ik direct voor je

    Mvg, chinchan
     
  6. chinchan, privebericht is verzonden.
     
  7. Ik zou bij de start van de competitie beeld hebben (17 juli aangevraagd) maar helaas. Voor mij hoeft het nu dus ook niet meer... Heb ook geen wijzigingsbrief van de kabelboer gekregen dus neem ik aan dat ik het hier bij kan laten...

    Gert.
     
  8. @basketbal je hebt een bericht.

    @catastrofus
    hoe heb jij het geregelsd en ik kan het nakijken voor je laat het me via pm even weten
     
  9. Via EL, maar ik wil het niet meer hebben vanwege de wanprestatie van wie dan ook. Zolang ik geen bevestigingsbrief heb gekregen van de kabelboer zit ik er toch ook niet aan vast?

    Gert.
     
  10. Hoi,

    Nee nog niet want wij hebben heel veel niet door gekregen van el.

    wij zijn nu de klanten zo aan het verwerken wat wij door krijgen.

    Geef het door ik zorg voor je 2 maand gratis als jij me via pm je postcode en huisnummer en contract id geeft. ik zorg ook voor de opzegging na 2 maand.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina