1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. Dat is vreemd, ik heb het zelf nog meegemaakt dat de kanalen direct werden doorgeprikt (en zo hoort het ook!!!)
     
  2. Ja dat vind ik ook! Maar ik vroeg nog aan de medewerkster of ze het niet direct kunnen activeren, en dat kon niet zei ze.

    Vreemd...
     
  3. Vandaag mijn 2 de smartcard binnen gebeld binnen uur geactiveerd best snel toch:applause:
     
  4. Ik heb het helemaal gehad met die club van EL. Heb op 17 juli besteld (dan hebben ze 2 weken de tijd om de handel door te geven), door gebruik te maken van de kortingskode in dat flauwekulblad 'zie', en vanavond dus geen beeld bij Heereveen - Roda. Zit nu bij een maat van me te kijken en dat bevalt ook (we delen de kosten wel) dus kunnen ze de abo-gelden op hun buik schrijven, zowel die EL als die kabelboer van ons... Bellen naar de HD van de kabelboer heb ik al maanden achter me gelaten en dat doe ik dus niet meer, dus morgen maar eens bellen naar dat 0900 nr van EL om de zaak af te blazen. Terwijl ze toendertijd die 'eredivisie kado-card' wel goed hebben verwerkt, maar dat zal wel een uitzondering geweest zijn.

    Gert.
     
  5. Ik heb op 15 JUNI al een bevestigingsmail hiervan gehad en ook GEEN beeld.
    Net naar de helpdesk van EL gebeld en ze zeggen doodleuk dat ze een hele grote achterstand hebben van aanvragen via ZIGGO.
    Waarop ik zeg: "Ja, maar meneer, ik heb al op 15 juni aangevraagd en daarvan een bevestigingsmail gehad. Dat is inmiddels 7 weken geleden."
    Hij zegt: "We zullen ons best doen om u dit weekend nog aan te sluiten."

    Waarmee je dan weer uitgeluld bent.

    En oja, er werd ook nog gezegd: "U kunt proberen om uw smartcard uit uw decoder te halen en na een paar minuten weer erin te doen."

    Alsof dat helpt als ze je aanvraag nog niet verwerkt hebben!?!?!?
     
  6. Zeer slechte beurt van EL.

    Heb woensdag voor een kennis EL besteld rechtstreeks bij Ziggo en die belde vanmiddag (vrijdag) op dat EL geactiveerd was. Ok, op één ipv op allebei de smartcards, maar daar valt over heen te komen.

    Ook vreemd dat Ziggo niet wil activeren, aangezien het ook bij hun de eerste twee maanden gratis is en het - in theorie - niet mogelijk is dat je twee keer op het zelfde abonnement bent geabonneerd.
     
  7. Heb afgelopen Woensdag EL besteld en was Donderdag al geactiveerd,zelfs ook op (Mijn Ziggo) toegevoegd.

    KLASSE :grin::evil:
     
  8. :evil: Sorry deze hoort er niet bij :mrgreen:
     
  9. Ik had dus ook meegedaan aan die 2 maandelijkse actie en hier dus ook zwart beeld.

    Gelijk met ziggo gebeld, zegt zo'n ehh medewerkster dat ze de klacht meer heeft gehoord. "Wij hebben niks doorgekregen van Eredivisie Live, maar ik wil wel even voor u activeren (binnen 24 uur)... De kosten worden dan gefactureerd en via EL zou ik dan die 2 maanden teruggestort krijgen. Zij hebben immers toch mijn bankgegevens.."
    Beetje vreemd leek mij maar goed, zo'n oplichtesbende zal Ziggo toch niet zijn? Dus ik dacht, laat ik dat maar doen dan.

    Vervolgens gebeld naar EL om de boel na laten checken. Die medewerkster vertelde dus dat de fout bij Ziggo lag. Mijn gegevens waren doorgegeven aan Ziggo en het was helemaal nooit de bedoeling geweest dat eredivisie live ooit geld zou storten, maar de 1e 2 maanden zouden door Ziggo nooit in rekening moeten worden gebracht...

    Ziggo heeft hier dus gewoon over gelogen om mij het volle pond te laten betalen. Blijkbaar een vooropgezet plan want ze moeten toch van de actie hebben geweten. Immers de advertentie stond in hun eigen blad!:evil:
    Weet ik gelijk hoe Ziggo denkt haar klanten te kunnen beflikkeren!

    Gelijk teruggebeld om de activatie te cancelen (rond 21.15). Natuurlijk was de klantenservice net naar huis
    (wedstrijd begint om 20.45u op 31 Juli... maw veel mensen die het erbij laten zitten zijn alvast zeker voor 1 volle maand lid van EL - bijna te mooi om waar te zijn voor Ziggo).
    Ik kreeg wel een medewerker aan de lijn waarbij ik ff flink mijn hart heb gelucht, zeg maar. Hij heeft EL tijdelijk gratis doorgezet. (Nu kon het dus wel!!)
    Klantenservice zal nog contact met me opnemen.

    Ik ben benieuwd!:evil: :evil:

    1 Ding... Als dit niet normaal opgelost word ben ik weg bij Ziggo, met mn hele alles in 1 extra pakket:pompom:. Dat ik al 3 keer moet bellen om hopelijk niet te worden opgelicht is eigenlijk al :censored:!

    Goed bezig Ziggo :thumb up: :no: :no: :no:
     
  10. hier precies hetzelfde probleem, is nu opgelost om met de storingen afdeling te bellen. Terwijl ik specifiek vroeg of het automatisch ook op mijn 2de smartcard zou komen en dat zou gebeuren. Op mijn eerste smartcard stond het binnen een paar uur.

    Ook nog gevraagd naar de 2 maanden gratis kijken actie bij het afsluiten en volgens de medewerker was deze actie er en ik zou er automatisch gebruik van maken. Eerste factuur maar weer afwachten of dit goed gaat bij Ziggo. Vergeten trouwens om de naam op te schrijven van de medewerkster die ik heb gesproken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina