1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    Ik wacht morgen denk ik nog af, of iemand moet met zekerheid kunnen melden dat je beter kan bellen met Ziggo of Eredivisie Live.

    Komt er niemand van Ziggo op dit forum die er meer duidelijkheid over kan geven.

    Ze hebben zelf die actie met Eredivisie Live gedaan, dus dan ga je er toch vannuit dat het goed zal gaan.
     
  2. Nivard

    Nivard Forum Member

    Berichten:
    22
    Net Eredivisie Live gebeld en ze zeggen dan het 5 tot 10 werkdagen kan duren voordat het geactiveerd wordt. Echter (zegt ze) dat ze hun uiterste best doen om het morgen of zaterdag te activeren. Maarja, dat is iedereen hun standaard reactie...
     
  3. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    Had gisteren e-mail gestuurd naar Ziggo, vandaag al reactie terug :thumb up:.

    Hierin werd het volgende vermeld
    Ik heb ook nog een mail gestuurd met de vraag of ik de 2 maanden gratis dan nog wel krijg.
    En wanneer de aanmelding van Eredivisie Live toch doorkomt, dat ik niet kom te zitten met dubbele kosten.

    Ik hou jullie op de hoogte.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
  4. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    Ik heb nu Eredivisie Live (op 1 van de 3 kaarten).
    Heb vandaag ook reactie terug gekregen op de vraag of ik die 2 maanden gratis ook krijg.

    In de mail staat op dit moment hebben wij geen actie van 2 maanden gratis eredivisie live.

    Misschien vandaag toch maar eens bellen.
     
  5. julius

    julius Forum Member

    Berichten:
    329
    hoop dat iemand van ziggo mij kan helpen probeer al een aantal dagen op alle 3 de smartcards alle pakketten actief te krijgen (inclusief eredivsie live) via het contact formulier lukt het niet ik moet bellen, heb al meer dan een uur aan de lijn gehangen met ziggo en het zou binnen 48 uur actief moeten zijn, deze 48 uur zijn voorbij en nog steeds niet alle pakketten actief op mijn 3 smartcards.
     
  6. basketbal

    basketbal Forum Member

    Berichten:
    73
    Helaas krijg ik steeds een ander verhaal te horen. Ik had de hoop dat het donderdag zou werken, want dat was beloofd, en vandaag beweerde men dat de nieuwe aanvraag pas kan lopen als een oude bestelling (lees het als opzegdatum van eredivisielive op 30 juni, de datum waarop er geen signaal meer was) uit het systeem was verwijderd en men had geen idee wanneer dat ging gebeuren. Ik ben dus de dupe van het feit dat een reeds opgezegde dienst niet uit hun systeem wil. De Ziggo-vrouw zou nu andere afdeling vragen om de oude bestelling (lees opzegging) eruit te halen en dan werkt de activeringsperiode weer. Kortom: door steeds een ander antwoord te krijgen geloof ik niemand meer en geloof het pas als ik beeld heb (dit weekend reken ik er al niet meer op en dat is wel jammer met o.a. de wedstrijd FC Groningen-Ajax).
     
  7. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    In de mail stond bij mij dat ze dus geen aanmelding van Eredivisie Live hebben gekregen en dat er alleen een opzegging van 30 april in stond. Van die opzegging klopt. Toen hebben ze toch Eredivisie Live toegevoegd. Ik heb ook Eredivisie Live nu alleen op 1 van de 3 smartcards.

    In principe moeten ze jou dan ook kunnen aanmelden. En ik hoop dat ik toch die eerste 2 maanden gratis krijg.
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Net ook een reactie van Ziggo gehad:
    Vreemd wat had het al vorige maand aangevraagd en ook bericht over gehad. Tot op heden nog steeds geen eredivisie live op de kaartjes.

    Hierop de HD van eredivisielive gebeld. Zij geven aan dat het probleem bij Ziggo ligt. Zie mijn quote hierboven van het antwoord.

    Net maar weer contact opgenomen en ze gaan contact opnemen met de HD van eredivisielive.

     
  9. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    Volgensmij weten ze bij Ziggo niet waar ze mee bezig zijn.
    Is wel raar dat je niet weet dat er een actie is t/m 31 juli 2009 dat in hun eigen magazine staat.

    Weten ze wel iets af van het Ziggo magazine (ZIE).
    Mij hebben ze wel gewoon aangemeld, zonder dat eerst te informeren.
     
  10. Nivard

    Nivard Forum Member

    Berichten:
    22
    Ik heb zojuist Ziggo gebeld en de vrouw aan de lijn heeft het direct voor mij geactiveerd en ook de eerste 2 maanden gratis (als je Ziggo belt, kies dan voor storingen voor (digitale) tv. Dan ben je direct aan de beurt)

    Het duurt wel 2 tot 48 uur voordat het geactiveerd wordt, dus hopen dat het in ieder geval voor zondag half 3 geactiveerd is...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina