1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. gaat pas vanaf vrijdag in als de eredivisie weer begint toch?
     
  2. Hangt er vanaf hoe je het hebt aangevraagd: 1) direkt of 2) bij de start van de competitie.

    Gert.
     
  3. Ik heb op 11 juni aangevraagd met de actiecode, daarna ook meteen bevestigings mail gekregen. Maar ik heb wel aangegeven om Eredivisie Live in te laten gaan bij de start van het nieuwe seizoen.

    Dus ik hoop dat ik vrijdag meteen Eredivisie Live heb.
    Kan iemand van Ziggo dit bevestigen dat dit goed komt?
     
  4. Dat heb ik ook gedaan en ik neem aan dat het goed komt, ik heb geen redenen of ervaringen dat het anders zal gaan.

    Gert.
     
  5. Ik had bij de aanvraag "direct" ingevuld.
     
  6. Ik heb op 21 juni deze actie aangevraagd, maar tot op heden nog steeds geen bevestiging ontvangen!! Had aangegeven per het nieuwe seizoen.

    Gisteren even met Ziggo gebeld en werd meteen geactiveerd, incl. eerste 2 maanden gratis :)

    Dus ik zou voor de zekerheid toch maar ff bellen met onze vrienden :wink:
     
  7. Net weer gebeld en nu zegt men van niets te weten van een aanvraag via eredivisielive.nl en dat het wellicht nog wel komt. Nou, dat vertrouwen heb ik niet. Ze kunnnen me nu wel aanmelden, maar zeggen gelijk erbij dat dubbelfacturatie mogelijk is als aanvraag achteraf nog binnenkomt. Ook daar zit ik niet op te wachten, want dan je weer maanden achter je geld aanhobbelen. Kortom, het gaat fantastich.
     
  8. Als ik vrijdag geen Eredivisie Live heb, dan zal ik ook maar eens gaan bellen.

    Na aanmelding heb ik alleen dit bericht gekregen:

     
  9. Gisteravond maar weer gebeld (en andere persoon aan de lijn) en Ziggo heeft gisteravond rond 19.30 uur aanvraag zelf ingevoerd en nu is het wachten op activatie (tussen 24 en 48 uur??). Maar eerst zien en dan geloven dat het nu wel goed gaat.
     
  10. Ik heb dit bericht ook gehad na mijn aanmelding afgelopen zaterdag. Echter zojuist met Ziggo gebeld en daar staat (nog) niks in het systeem en ze adviseerde me Eredivisie Live te bellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina