1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog steeds compleet windstil hier voor wat betreft EL. :sleep:
     

  2. En dat zal het bij jouw ook blijven ook. Je wacht liever af tot ze jouw bedagen gaan afschrijven en je alsnog moet bellen. Ik snap ook niet dat je maar blijft melden dat je geen beeld hebt, terwijl je weigert om een advies op te volgen.
     
  3. Omgekeerde wereld hier, ik moet gaan bellen omdat iemand anders zijn zaakjes niet op orde heeft, in nog geen 100 jaar.
    Ik post liever 1 keer in de week dat ee nog niet werkt, misschien leuk om te weten voor eventuel nieuwe klanten die twijfelen of ze EL moeten nemen.

    Ik verwacht ook geen reacties op mijn berichten hierover hoor, vat het vooral niet op als zielig doen oid, zie het meer als een mededelinkje.
     
  4. Maar je hebt wel chinchan op de hoogte gesteld vanwege het geen beeld hebben op EL? Ik heb ook niet gebeld maar wel met chinchan ge'pm'd. En dat werkte dus wel, en zelfs de opzegging van EL per 30-09... Welliswaar maar beeld van 19-08 t/m 01-10 maar toch. Gert.
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    @Ziggy:
    Ik snap je echt niet. Je hebt zeker gelijk, en dat heb ik al eerder gezegd, dat deze gang van zaken niet correct is.
    Maar je bent wel een beetje eigenwijs. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Simpel. Dat jij daar de dupe van bent is erg vervelend.
    Echter weiger je verdere stappen te ondernemen. Ik ben bang dat zolang je niets onderneemt je geen EL zul kunnen kijken.

    Wat zou je doen als Ziggo de fout maakt en dat je vanaf morgen geen internet meer hebt of bv televisie? Ga je dan ook wachten totdat alles weer werkt?

    Zet even je "gevoel" opzij en neem even contact op met Ziggo. Alleen dan zal het waarschijnlijk geregeld kunnen worden voor je.

    Hier iedere week posten dat je geen EL hebt, daar zit niemand op te wachten. Een nieuwe klant die EL wilt hebben zal hier niet zoveel boodschap aan hebben verwacht ik.
     
  6. Eigenwijs, klopt. Ziggo(toen nog casema) heeft al eerder fouten gemaakt bij mij zodat ik zonder internet en telefonie zat. Dan bel ik wel ja, lijkt me logisch.
    Maar ik snap je punt compleet hoor, maar dat eigenwijze zit me even dwars en zo te lezen ben ik de enige niet die niet op een normale manier EL krijgt dus kan het ook geen kwaad dat hier te posten.
    Maar goed, ik zal hier niet meer posten dat het nog steed niet geregeld is. Mocht er onverhoopt toch geld afgeschreven worden of wat ik eigenlijk niet geloof dat ik vandaag of morgen toch nog beeld hebt laat ik dat natuurlijk wel even weten.

    Chinchan heb ik geen berichtje gestuurd.
     
  7. Nou je krijgt er van mij wel reactie op! Wat jij doet is je als een Don Quichot gedragen. Dat moet je zelf weten: het is jouw leven.
    Maar voor al die andere mensen: het is heel normaal dat de abonnementen niet doorkomen bij mensen die niet altijd hun decoder online hebben staan. Zeker de PVR eigenaren doen dat niet en missen dus het updatesignaal van de abonnementswijziging. Even bellen naar de helpdesk en binnen een kwartier heb je je abonnement. Zo ging het bij mij gisteren met EL en vorige maand met de HD zenders.

    Doe niet zo moeilijk.
     
  8. Ik bepaal zelf wel of ik moeilijk doe, laat dat even duidelijk zijn. Maar natuurlijk bedankt voor de tip om eea wel aan de praat te krijgen.

    Maar jullie maken je er drukker om dan ik doe :mrgreen:
    Maar laten we stoppen met deze wellus/nietus zooi, ik bel niet, moet wel van jullie en eens worden doen we het dus toch niet.
    Ik zet vanmiddag de radio wel weer aan, ook spannend.
     
  9. Als je tegen de wind in wil piesen prima, maar je weet wat er van komt :oyeah:
     
  10. Ik zie weer een aktie in het 'geweldig informatieve blad Zie' staan: 2 maanden gratis EL. Alleen jammer dat je je moet aanmelden voor 1 okt (als ik het allemaal goed begrijp uit het verhaal) dus helaas...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina