1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Een marge van € 5,= alleen al tov UPC is wel heel veel. UPC heeft allicht ook zijn marge, maar deze biedt dezelfde content voor € 9,95 aan!
     
  2. Ja, dat klopt. Maar daar betaal je wel weer aanmeldkosten (en mss ook weer afmeldkosten). Maar goed, dat zijn eenmalige kosten...
     
  3. Dit is bij mij ook niet helemaal goed gegaan. Heb gebeld en toen is het weer geactiveerd. Heb slechts een paar uur plezier gehad en nu WEER de E19 melding...
    Op 1 van de 3 smartcards werkt het nog.. niet bepaald stabiel dus :(
     
  4. Inderdaad...... Ziggo zou nu eens eindelijk een handreiking moeten doen, volgens mij wordt van de huidige prijs niemand gelukkig.
     
  5. Nou na een mailtje via het online contact formulier werkt alles weer naar behoren nu :)
     
  6. Nog steeds geen teken van leven hier, 2 weken na aanmelding. Ik heb zo het vage vermoeden dat als ik zelf geen aktie onderneem dat ik geen wedstrijd live ga zien dit seizoen. Goede reclame ook :censored:
     
  7. Bij mij kostte het 19 dagen dus heb je er nog 5 te gaan... :wink:
    Die activatie van EL is gewoon bagger dus.

    Gert.
     
  8. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    We hadden je al een beetje gewaarschuwd:
    Als ik jou was gewoon even telefonisch contact opnemen of het contactformulier gebruiken.

    Echter heb je gelijk dat dit absoluut niet netjes is.
     
  9. :no: Ik heb me een paar weken geleden aangemeld voor EL met de afspraak 2 maanden gratis, ik heb dat samen met medewerker Ziggo rustig doorgenomen, na afloop liet ik medewerker het nieuwe contract voorlezen. (geen probleem)

    Ik krijg nu de factuur en zie dat er 2x €14,95 is afgeschreven??
    Weer is even contact opgenomen met de helpdesk (4,5 minuut) We hebben een foutje gemaakt!
    Op de volgende factuur <September> wordt het gecorrigeerd! ik ben benieuwd, allemaal onnodig negatieve energie voor beide.
     
  10. Chapeau!! het is vandaag al herstelt :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina