1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Alle kaarten werken

    Net contact gehad met de Thuishelp.

    Ook daar was het druk, bleek aan de wachttijd.

    Samen met de helpdesker de kaarten doorgenomen. Bleek dat ze nog niet geactiveerd waren.
    Kaartjes moesten eruit gehaald worden en opnieuw ingestoken worden. Dat op Nederland 1. Had geen effect. Bleef E20 houden. Dat werd daarna een E16.
    Op afstand werd mijn Humax gereset. Daarna bleken alle kaartjes, na activatie door de Helpdesker, te werken.

    Vraag waarom dat niet automatisch ging zoals altijd bij een nieuw pakket.
    Heb nog nooit de kaartjes eruit hoeven te halen.
    Wist hij geen antwoord op. Maar nu lukte het in ieder geval wel.

    Dus, even contact opnemen met de Helpdesk.
     
  2. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    De reset van de Humax kan ik niet verklaren. Wel dat de kaartjes er allemaal een keer inmoeten om te updaten, men moet namenlijk de chip wijzigen van ALLE kaartjes door te synchroniseren. Heb je een kaart wel geactiveerd, maar gebruikt je ze niet actief dan kan men dus de chip niet updaten.
     
  3. briadan

    briadan Forum Member

    Berichten:
    26
    Ik heb net nog een keer contact gehad met de helpdesk via thuishulp. De decoder met de tweede smartcard moet aanstaan (niet standby) als ze er mee bezig zijn. Nu heb ik ook beeld EL op mijn tweede smartcard.
     
  4. ziggy

    ziggy Forum Member

    Berichten:
    132
    Zit nu al dik 5 dagen te wachten, nada noppes nog. Hoe moeilijk kan het zijn.....:evil:
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Heb je al contact met Ziggo opgenomen? Of wacht je gewoon af totdat het werkt?
     
  6. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    In het laatste geval kun je wachten tot je een ons weegt. Je moet echt zelf even bellen!
     
  7. ziggy

    ziggy Forum Member

    Berichten:
    132
    Sorry, maar moet ik dan voor zoiets simpels weer Ziggo gaan bellen, ik heb wel iets beters te doen. Dan maar geen voetbal, tis ook niet zo vreemd dat het slecht gaat met EL.
     
  8. Limbo

    Limbo Forum Member

    Berichten:
    30
    Vergeet dan wel niet bijtijds op te zeggen!
     
  9. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    De keus is aan jou. Laten we eerst even voorop stellen dat de gehele gang van zaken inderdaad niet is zoals het zou moeten gaan.
    Als je ziet hoeveel je zelf moet doen om EL te kunnen krijgen is dat belachelijk.

    Echter, als je zelf niets onderneemt kun je helaas misschien lang wachten.

    Even een belletje, contactformulier of via de Thuishelp kan wonderen doen.

    Maar vergeet wat Limbo aangeeft niet te doen. Anders zou je achteraf misschien wel, na de 2 maanden, gewoon een rekening gaan krijgen.
    Dan zul je toch weer moeite moeten doen om alles terug te krijgen.
    Hoe dan ook zul je toch even contact moeten opnemen met Ziggo.
     
  10. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Nou, het onvoorstelbare is gebeurd, de activatiepuls is aangekomen op mijn smartcard... Waarschijnlijk heeft dit pulsje een rondje gemaakt door het kabelnetwerk, of een uitstapje gemaakt naar het Andromedanevel, maar ik zit net een beetje rond te zappen en zie dat ik beeld heb op de EL kanalen: De classic match op EL1! En dat ZONDER de hd te bellen, want dat verrek ik natuurlijk. Helaas zullen ze bij het dichtzetten van de zenders hoogstwaarschijnlijk sneller dan bij het activeren van deze kanalen maar ala, er hangt toch geen prijskaartje aan, denk ik... Zoals ik het nu bekijk hoop ik dat de automagische opzegging door een collega van chinchan wel goed gaat anders moet ik inderdaad WEL met de hd bellen...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina