1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja ik. Gewoon door even te bellen. Je kaarten moeten gesynchroniseerd worden. Dit doet men niet automatisch bij het activeren van nieuwe opties.
     
  2. Synchroniseren? Ik gebruik alleen m'n hoofd/eerste kaart...

    Gert.
     
  3. Maakt niet uit.... Dan moeten de gegevens van Ziggo alsnog gesynchroniseerd worden met je chip.... Anders werkt het niet. Dat moet gebeuren voor al je kaarten anders werkt het ook niet. Dus bellen..... Geloof me dan geniet je dit weekend van PSV-AJAX
     
  4. Ja! En dat weet ik zeker. Kies voor storingen - E19 melding - kaart reeds ingevuld maar geen beeld (je krijgt dan na veel vijfen en zessen een medewerker aan de lijn)

    Geef aan dat je weken terug of een week terug EL hebt aangevraagd maar nog geen beeld hebt. Vervolgens gaat de medewerker kijken en synchroniseert de boel. Wanneer de medewerker het niet weet vraag hem dan om de kaart te synchroniseren (maar normaal gesproken weet hij dat zelf)
     
  5. Of ie morgen ADO - Twente kan kijken bedoel je... :cool:

    Morgen ben ik de deur uit, bellen is dan geen optie en kijken al helemaal niet, verwacht ik. Ik bel zondag of maandag wel (:evil:) want ik wil ook wel eens beeld...

    Gert.
     
  6. Je kunt vandaag nog bellen tot 22:00 uur!!!
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Beeld op de aangegeven kaart bij de aanvraag :pompom:.

    In mijn Ziggo staan op alle kaarten het Eredivisie live pakket.

    Gebeld met Ziggo waarom wel in mijn Ziggo maar geen beeld op de andere kaarten...

    Sorry meneer. Dat heeft te maken met de rechten van Eredivisie live.
    Het is maar toegestaan op 1 kaart. Anders zou hiervan misbruik gemaakt kunnen worden. :shock:

    Ehhh, is dat niet met alle pakketten van Ziggo?

    Maar goed. Maar weer even een contact formulier invullen.
    We kunnen in ieder geval kijken.
     
  8. Gewoon contact opnemen met de helpdesk via thuishulp, heb ik ook gedaan. Ik had eerst ook op 1 van de 3 kaarten EL en na een refresh bij Ziggo door de HD, op alle kaarten EL.
     

  9. Hoelang duurt dat normaal gesproken? Gisteren hierover via thuishulp met de helpdesk gechat, maar heb op mijn tweede smartcard nog geen beeld van EL.
     
  10. Met moet je tweede kaart synchroniseren, ik zou maar bellen anders doen ze niks. Het moet ook op de tweede kaart, daar heb je gewoon recht op!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina