1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

activatie eredivisie live + de actie van 2 maanden.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door derdedeurtje, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Vandaag een reactie van Ziggo:

    Ben benieuwd. Alweer aangemeld door Ziggo.

    Tot op heden nog steeds geen beeld.
     
  2. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Join the club. Theoretisch zou je binnen 48 uur beeld moeten hebben, dat is mij de vorige keer, met het aanvragen van EL, ook gelukt. Keep your fingers crossed!

    Gert.
     
  3. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078

    Ik heb gebeld vanavond. De medewerker heeft mijn beide kaarten gesynchroniseerd (en dat was volgens hem het enige dat moest gebeuren). Na luttele seconden had ik (eindelijk) beeld.
     
  4. mastermc

    mastermc Forum Member

    Berichten:
    35
    Maak gebruik van Ziggo thuishulp.
    Dit programma kan je op de website downloaden.
    Hoef je niet steeds te bellen en helpt iemand van de helpdesk je via de chat.

    Bij mij was het meteen geregeld toen ik contact met de HD hag opgenomen alleen had ik toen maar op 1 van de 3 kaarten beeld. Toen stond er in de mail dat ik ook contact kon opnemen via de thuishulp software.
    Dit had ik gedaan en deze had toen mijn kaarten gerefresht.
     
  5. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Goeie tip die van de Thuishulp. :thumb up:
    Morgen maar eens gaan proberen.
     
  6. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Jammer, maar ik heb een Linux laptop (Gentoo) en een Linux workstation (Gentoo) en een Linux router (Gentoo). Helaas, geen thuishulp voor mij.

    Zigmund van harte met het EL beeld! :pompom:
    Nu ik nog.

    Gert.
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Dankzij de tip van Thuishelp gelijk even gedaan.

    Helaas... Volgens Ziggo staat het pakket nog niet in het systeem onder mijn klantnummer. Er is wederom een nieuwe taak aangemaakt. Volgens de medewerker heeft het daarom geen nut om het signaal te sturen naar mijn smartcard. Dit omdat ik geen rechten heb op het EL pakket. :no:

    Ondanks het feit dat hij kon zien dat de aanvraag, goedkeuring e.d. in het systeem stonden.

    Wederom werd nog een paar dagen geduld gevraagd. :cry:
     
  8. Zigmund

    Zigmund Forum Member

    Berichten:
    1.078
    even bellen kan nog een half uurtje!
     
  9. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Ik verrek het om die 'tsja, hoe zullen we ze noemen' te bellen. :evil:
    Ze moeten dit op een gewone manier oplossen. Als ze, onterecht, geld gaan afschrijven ben ik de eerste die belt maar nu niet. Ik vraag ze verdorie toch niet om een raket te lanceren? Ik wil gewoon gebruik maken van die aanbieding!

    Gert.
     
  10. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Heeft 1 van mijn mede-EL-slachtoffers ondertussen al beeld gekregen??
    Ik in ieder geval nog niet, dus dit weekeinde streep ik ook maar door...

    Gert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina