1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Chriscross, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Cisco 8455 PVR

    Ik bedoelde: de menu's en alles was nog aanwezig maar de Cisco weigerde om iets hetzij via de EPG of op andere woijze op te nemen.
     
  2. Okee, dan heb jij een ander probleem. Er is namelijk ook iemand waarbij alle opname functionaliteit sinds vorig week vrijdag verdwenen is.
     
  3. Voorheen kon ik nog wel wat surfen door het menu. Maar zojuist een opname via EPG ingesteld en hup: ik zat weer vast. Stekker eruit, stekker erin en hij doet het weer. Maar: dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij zo.......:cry:
     
  4. Het probleem met het vastlopen van de Cisco decoder zou moeten zijn opgelost. Graag wil ik weten of jullie hier wel/geen last van hebben en zo wel: Hoe vaak per dag/uur is dit?
     
  5. Heb sinds afgelopen vrijdag geen vastlopers meer,ik weet niet wat er aan gedaan is ???Maar mijn complimenten :pompom:
     
  6. Laatste vastloper is van zondag (toen wel drie keer trouwens). Sindsdien so far so good. Laat het weten als ik er weer last van heb.

    Blijft het dat het natuurlijk niet netjes is dat de Cisco crashed als kennelijk het iTV platform problemen heeft. Kennelijk is de foutafhandeling van de Cisco niet echt lekker als hij zo makkelijk door netwerkstoringen crashed?

    Lijkt me prio één voor de volgende FW update.
     
  7. Afgelopen zondag was de laatste keer dat ik een vastloper heb gehad. Gisteravond ging het beeld wel even op zwart en een paar tellen later kwam alles er weer voor. Ik was toen een opname aan het instellen via de zoek-functie. Deze opname is wel opgenomen in de opname agenda, maar de titel van het programma is verdwenen. Ik weet niet precies waarom het beeld daarna op zwart ging.
     
  8. Dat is helaas een bekende bug van de Cisco die er altijd al in zat en denk ik los staat van de iTV problemen die nu hopelijk (in ieder geval voor nu) oplolost zijn.

    Maakt het niet minder irritant overigens. Heb dit ook regelmatig. Erg vervelend als je in de EPG 5 dagen verder aan het programmeren was en je dus opnieuw de hele Guide kan doorzoeken (wat niet bepaald snel gaat).
     
  9. Wanneer ITV niet werkt klopt het dat de extended EPG dan ook niet werkt?
    Ik kan maar ong 48 vooruit. (Was gisteren)
     
  10. Klopt. Standaard EPG op alle decoders is 2 dagen (oud Casema) of 4 dagen (oud @Home, geen idee oud Multikabel).
    iTV geeft in totaal 7 dagen EPG, maar als iTV niet werkt val je dus terug op de basis twee.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina