1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Vastlopen Cisco 8455DVB HD PVR

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Chriscross, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Ik heb sinds zaterdag een nieuwe cisco, omdat de oude op 31-8 in een bootloop ging, en sinds die tijd bij 3 (van de 3) opnameblokken het probleem van bevroren tijd gehad.
    Stroom eraf en er weer op is dan het enige dat helpt.
     
  2. kakketoe

    kakketoe Forum Member

    Berichten:
    24
    Wat is dat toch met die dingen ???Zou een behoorlijke update niet is helpen of een algehele terug roep aktie :?:
     
  3. poelie

    poelie Forum Member

    Berichten:
    12
    Nog steeds hier geen enkel probleem om de dag opnames staan enz enz geen probleem ook vod niet
     
  4. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.405
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Ruilen:mrgreen:
    vanavond liep de cisco ook tijdens het kijken naar een opname vast.
     
  5. Randstad!

    Randstad! Forum Member

    Berichten:
    706
    Bij mij dezelfde achtergrond. Dag in, dag uit, meerdere malen per dag de stekker er uit. Waardeloos!
     
  6. Silvia_31

    Silvia_31 Forum Member

    Berichten:
    156
    Natuurlijk heb ik ook af en toe een vastloper welke dmv het stroom eraf verhaal word opgelost. Ik weet wel dat de klachten altijd op de fora komen te staan en de succesverhalen niet.
    Ik weet niet hoeveel Ciscos er nu uitgeleverd zijn en hoeveel mensen dit forum hebben gevonden.
    Ik weet wel dat er nog veel moet gebeuren aan de firmware en dat was ik mij van te voren bewust. Het apparaat en firmware zijn nog in ontwikkeling.

    Mijn interne modem was kapot, netjes 2x een monteur gehad die alles hebben nagelopen, netjes een nieuwe cisco ontvangen en 1 maand \ITV terug gehad.
    Ziggo doet zijn best en ik ben ook een van die tevreden klanten ondanks her en der een hapering.
     
  7. martijnzwolle

    martijnzwolle New Member

    Berichten:
    1
    Hallo

    Bij mij loopt ie sinds 6 september vast. Wat me opvalt is dat het signaal opeens niet meer stabiel is. Ik denk zelf dat hierdoor de boel vast slaat.
    Ik heb niets aan de bekabeling gedaan. Afgeschermde kabels en hiervoor had ik het probleem ook niet dus ik verwacht een oplossing. Weg met die tevreden verhaaltjes van Ziggo.

    Oplossen en snel!
     
  8. ossekut

    ossekut Forum Member

    Berichten:
    11
    Cisco 8455 pvr

    Afgelopen vrijdag het apparaat gekocht, nota bene van een medewerker van Ziggo, die dat ding aan het promoten was.
    Echter niks dan ellende met dat ding, loopt vast, interactieve tv functioneert dan wel en dan weer niet.
    Ziggo gebeld, en die zeggen dat er bij mij in de buurt nog geen interactieve tv aanwezig is. :cry:
    Weer gebeld nadat ik hem zelf opnieuw gereset en ingesteld had, en interactieve tv wel functioneerde. Deze medewerker zegt dat interactieve tv wel aanwezig is in mijn buurt. :applause:
    Vandaag maar weer eens gebeld, omdat hij helemaal niet meer reageerde. Aankomende Vrijdag komt er een monteur :thankyou:
     
  9. een klant

    een klant New Member

    Berichten:
    4
    Cisco 8455DVB

    Ook hier in Delft een vastlopende Cisco, alleen stekker eruit en erin helpt.
    En dat wel 3 keer op een avond!!!!
    Hoe leg ik het mijn kinderen uit als ze willen kijken en hij het niet doet!

    :evil:
     
  10. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    337
    Ook hier in Delft: Ik heb nooit vastlopers o.i.d.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina