1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verhoging gesprekstarieven per 01-09-2009

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door JackTheRipper, 18 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En bellen naar het buitenland? Zonder call collect, gewoon iemand bellen dus, dat zie ik er niet bij staan.
    Daar gebruik ik nu overigens voip voor, via Ziggo of de aanbieder in de USA zit er te veel vertraging in.
     
  2. Even goed lezen !!
    het starttarief wordt 0,6 ct duurder en géén 6 ct
    was € 0,049 en wordt € 0,055

    en die andere berekeningen van je kloppen ook geen hol van.

    Even goed kijken hoe de DECIMALEN achter de KOMMA staan :no:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jul 2009
  3. Moet je even op de site van Ziggo kijken. Daar is een dropdown menu met de kosten naar elk land toe.
     
  4. Gewoon bellen met voipbuster.
    Kost 12.50 incl btw krijg je 90 freedays
    Daarna betaal je de normale lage tarieven.
    Zeker handig als je ook naar het buitenland belt.
    Fritzbox regelt nu dat ik een jaar lang gratis bel. Helaas kost duitsland 0,01 €
     
  5. Zal de tariefsverhoging net als de snelheidsverhoging ook twee maanden duren om in te voeren... vast niet! :wink:

    gr, PAdB
     
  6. Het zal me niet in dank worden afgenomen, maar ik vind al die ophef over een paar centen beetje overdreven.
    Heb heel veel problemen met Ziggo gehad, technisch en administratief, maar over prijs/kwaliteit verhouding hebben we er niet te klagen als alles naar behoren werkt.
    We smijten met geld bij diverse gelegenheden, en maken ons druk over 0.6 cent verhoging.Kom op zeg.
    Maar, dit is mijn mening.
     
  7. 12,25% hoe klinkt dat dan?
     
  8. Och ja, als je het zo bekijkt heb je een punt.
     
  9. Tja, de verhoging is een feit. Mij bekruipt het gevoel dat zo indirect toch wat kosten moet gaan dekken van de snelheidsverhoging.

    De trekker is de internetsnelheid voor nieuwe klanten. De kosten voor telefonie ontdek je pas later als je de producten eens naleest.

    Het zal door mijn beperkte inzicht komen, maar ik begrijp niet dat voip toch nog zo relatief duur kan zijn. Vooral het starttarief vind ik een melkkoe van alle aanbieders.
     
  10. Ja goed het is dan op het eerste oog niet veel maar als ze dit ieder jaar doen
    dan kan het best oplopen.
    Ik denk dat je over 5 jaar eens moet kijken wat in totaal aan % is verhoogd,
    tevens denk ik dat Ziggo niet de luxe heeft om meer te gaan verhogen want
    er is nog veel mis zowel in de kwaliteit als service al zijn de mensen bij Ziggo
    die echt hun best doen maar worden op 1 of andere wijze gewoon tegengewerkt door mensen van bovenaf die het waarschijnlijk beter weten :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina