1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Valt de connectie weg?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Mitchlw, 17 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste Lezer,

    Ik zit met een probleem...
    Ik heb een Alles-In-1 Extra pakket (nog geen nieuwe snelheid van 50mb)
    Ik heb behoorlijk vaak dat ik heel lang moet wachten op een pagina....
    Na enkele seconde komt explorer dan met de melding;

    Internet Explorer cannot display the webpage

    Ik heb het idee dat mijn verbinding dan weg valt...want als ik IE afsluit...enkele seconde wacht....en dan weer ga proberen....werkt het wel....

    Het komt nu zo vaak op een dag voor dat ik me er erg aan ga irriteren...
    Ook bijvoorbeeld downloads die bezig zijn worden gecanceld, omdat de verbinding weg valt???

    Ik heb een Motorola Modem met daarop een Linksys WRT-160N router....Ik heb meerdere routers geprobeert, maar bij elke doet hij precies hetzelfde....

    Ik hoop dat jullie met een oplossing of gedachte kunnen komen!

    In iedergeval heel erg bedankt!
    Mitch.
     
  2. Hey Mitch,
    Versie 1 of versie 2?
     
  3. Versie 2
     
  4. Firmware Ver.2.0.01 van 11/11/2008?
     
  5. Ja inderdaad,
    De laatste die via Linksys verkrijgbaar is...
     
  6. Vergeten te melden;

    Zowel Draadloos en Bedraad valt de connectie weg!

    Groetjes
     
  7. Brammetje!

    Bedankt voor alle snelle reacties! Wordt gewaardeerd....

    Ik heb de firmware uit dat topic geinstalleerd en ga nu even enkele dagen testen.....ik heb meteen weer goede hoop, nu hopen dat die niet vals is haha...

    cheers!
     
  8. Ik hoop dat het de oplossing is...
     
  9. Beste Brammetje,

    Dit was inderdaad de oplossing...
    Sinds de flash van de firmware is mijn internet niet meer weggevallen of iets dergelijks...ben sinds dien altijd online geweest!

    TOPPERTJE!,

    Eindelijk voluit genieten van Ziggo....

    Behalve dat mijn nieuwe modem er nog steeds niet is....maarja, hier maar even op wachten dan!

    Cheers!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina