1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Verwisseling klantgegevens

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door kreuzera, 16 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds enige tijd ben ik klant bij Ziggo. Echter, mijn naam wodt continue verward met iemand die hier gewoond heeft, en waar mijn achternaam enigzins op lijkt. Gevolg: alles werk, behalve de telefoon. Telkens als ik bel met de klantenservice, komen eerst de gegevens van de vorige bewoner boven water, en niet die van mij. Hier wordt ik langzaam gestoord van.

    Het enigste wat ik wil is dat mijn telefonie gegevens van die andere persoon worden afgehaald, en aan mijn account gekoppeld worden. Bellen naar Ziggo heeft geen zin, want volgens hun werk alles gewoon. Ja, dat kan wel zijn... als iemand mij belt gaat de telefoon wel over, maar zodra ik oppak is de verbinding verbroken, en als ik iemand wil bellen dan is het meteen de ingesprekstoon.
    Hoe krijg ik die eerste klas (...) aan het verstand gebracht dat mijn telefonie het niet doet, en dat ik iemand anders ben dan zij denken dat ik ben.

    Tot overmaat van ramp... ik ben een kleine zelfstandige, en telefoon is van levensbelang voor mijn klanten. Zonder telefoon geen inkomsten. Hoe krijg ik ze dat aan het verstand gebracht?

    Mod-edit: Let svp een beetje op je bewoording.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina