1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

telefoonaansluiting/internet

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door iskooistra, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. hallo
    storingen ziggo @home klanten
    al 6 weken geen telefoon meer:censored: heb een nieuwe modum gekregen maar de sukkels zijn vergeten mijn modem in te schrijven en nu kan ik niet meer bellen en internetten dus bij je schoon ouders je mail bekijken 40 km om rijden voor je wat kunt doen en wat blijkt aleen het mac nr in voeren en mijn klant nr en ze zijn klaar maar daar moet je ook al 2 weken op wachten voor dat kan worden gedaan of nog langer want het is nog niet eens klaar :censored: mobiel ja bellen mobiel als je in de stad woont ideaal maar op een buiten gebiet met een berijk van 0,0002% ja dan heb je ze aan de lijn en je maakt even een beweging en je lijn is weg
    en dan afspraken heel goed zijn ze in het maken van deze alleen na leven doen of kunnen ze niet :no::censored::no: maar als wij de rekening tegen houden heb je 2 dagen later een bief dat je moet betalen andes krijg je nog een boete ook
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina