1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Hulp van Ziggo-medewerk(st)er gezocht

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door dieco, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de hulp nodig van een Ziggo-medewerker ... of in ieder geval iemand die intern bij Ziggo iets voor me kan betekenen.

    Hier stond eerst een lang verhaal maar in 't kort: ik heb in eerste instantie AiE Plus aangevraagd zonder nummerbehoud. Nu wil ik heel graag mijn oude vertrouwde telefoonnummer laten porteren en dan op lijn 1 (dus i.p.v. het nieuwe Ziggo-nummer) laten zetten. Ik had begrepen dat dat kon, maar de klantenservice zegt nu het volgende:
    In dit topic word toch duidelijk gezegd dat het wel mogelijk is.
    Ik heb zojuist nogmaals een email naar de klantenservice gestuurd. Ik blijf hopen ... :thankyou:

    Is er iemand die dit eventueel toch nog voor me zou kunnen regelen?
    Eventuele verdere uitleg geef ik liever per PB.

    Alvast bedankt!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina