1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klantenservice via de post

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door abacoziggo, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie kan mij verder helpen?

    Meer dan twee weken een brief naar Ziggo gestuurd met een klacht. Dit omdat ik via de telefoon en het webformulier niet verder kom.

    Nu is de brief ook nog steeds niet beantwoord, en als ik hierover bel kan niemand mij helpen.

    Ik kan een nieuwe brief sturen, maar heeft er iemand ervaring mee dat brieven niet worden beantwoord en mij kan vertellen welke mogelijkheden ik nog meer heb.

    Ik zit zelf te denken aan een aangetekende brief maar dat zal dit nog nodig moeten zijn of nog erger het via de rechtsbijstand te spelen.

    Maar ik hoop dat iemand anders weet hoe ik dit sneller kan oplossen
    Gr
    AB
     
  2. Leg je probleem eens voor bij de Ziggo-mensen op dit forum, dit kunnen een hoop voor je doen en soms dingen versnellen. Voordeel is ook dat je op de hoogte wordt gehouden van vorderingen!
     
  3. Ik herken het probleem. Ik ben bang dat er geen enkele reactie op je brief gaat komen.
    Ziggo biedt wel goede electronische communicatie diensten aan, maar lijkt zelf nog moeite te hebben om deze te benutten in contact met de klant.

    Ik heb net weer een web formulier ingevuld, hopelijk komt er nu wel een reactie op en anders zet ik mijn bericht hier morgen op het forum en hoop ik wel gelezen te worden, net als bij rvoskes. Zie bericht algemeen; help ik ben ten einde raad. Misschien is dit nog iets wat helpt?
     
  4. Ik heb toendertijd een klacht ingediend over Ziggo bij coax en tja na 1 week werd ik toen al gebeld naar aanleiding van mijn 3 brieven aan mevrouw ******* directrice klantenservice in Utrecht.

    Misschien een poging waard.
     
  5. dank je wel voor de tip. Ga ik proberen als ik met Alex van de klantenservice er niet uit kom.
     
  6. mijn probleem is opgelost

    Bij mij heeft het contact met het webteam (alex) geholpen!
     
  7. zou meteen je rechtsbijstand verzekering inschakelen anders leren ze het toch niet Heb de zelfde problemen ze krijgen van mij alles terug en ben al op zoek naar een andere aanbieder voor mijn geen ziggo meer:oops:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2009
  8. Ik kan nu doorgeven dat door Ziggo webteam, waar in de forum na wordt verwezen, het direkt is opgelost.

    Mvg
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina