1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Doorzetten 2de lijn.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Hutspot, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben geen telefoon en de buurvrouw ook niet.
    (1742) Net de helpdesk gebeld (€ 5.= verbeld :cry:)
    De man van de helpdesk zou het doorzetten naar de
    tweede lijn. Hoelang duurt zoiets ?

    We zitten al de hele dag zonder telefoon en nog langer
    is niet echt handig. Wel vreemd overigens, het heeft altijd
    probleemloos gewerkt.
     
  2. Zou je mij je klantgegevens willen toesturen? Dan zal ik het e.e.a. voor je bespoedigen.
     
  3. Ik wil je mijn gegevens wel sturen,
    dan kan je de melding eruit halen.
    De telefoon boven is kaduuk :oops:
    Alleen vreemd dat die van beneden het dan ook niet meer doet.

    M.a.w. beneden hebben wij weer telefoon, boven nog niet :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina