1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Z3i naar Extra omgezet en snelheidverlaging

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door jack4040, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. oh ja,en hoe zit het dan met de klanten die per 1 juli zijn overgezet van z3i
    naar alles in 1 EXTRA,die van 40 mb naar 20 mb zijn gegaan,ah gratis verlaging zeker,dus eerst doen dan spreken..:censored:

    wordt tijd voor KASSA..............
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2009
  2. snelheid upgrade

    voor snelheden boven de 30 mbit wordt een docsis 3.0 modem gebruikt. Alles in 1 extra gaat naar 50 mb/s en heeft dus een docsis 3.0 modem nodig. Wat ik van de helpdesk begrepen heb is dat in 8 weklen tijd, volkomen willekeurig, de modems worden omgewisseld. Zelf zit ik ook te wachten!
     
  3. Vreemd, ik ben ook op die manier overgezet, maar ging wel van 40Mbit naar 50Mbit.
    Daar de verhogingen VANAF 1 juli in zouden gaan, kan het zijn dat jij dus even voor een paar dagen een te lage snelheid krijgt. Dat wordt dus echt wel rechtgetrokken, ik denk dat je een behoorlijke flater slaat bij Kassa....
     

  4. Precies, gewoon wachten, klagen over dat je het al zou moeten hebben heeft geen zin, wanneer je als Alles in 1 Extra met Eurodocis 2.0 modem 20/3 haalt zit je op dit moment goed, heb je een Eurodocis 3.0 modem dien je 50/5 te halen.

    Wanneer je nog geen docis 3.0 modem hebt is het gewoon afwachten, gaan klagen dat je hem nog niet hebt heeft totaal geen zin. iedereen op het forum weet onderhand wel dat de andere snelheid er aan komt. Dit duurt t/m eind augustus, dus wanneer je halve wege september 09 nog geen 3.0 modem hebt moet jij je pas zorgen gaan maken.
     
  5. Gemiste kans voor Ziggo. Als Ziggo nu een optie zou bieden om voor een meerprijs op je abbo altijd als eerste aan de beurt te zijn bij upgrades + een competente helpdesk (direct contact met 3e-lijns HD b.v.) dan hadden ze aan mij een paar euro per maand extra kunnen verdienen zonder dat ze er veel moeite voor hadden hoeven doen.
     
  6. Hoef wat mij betreft niet als eerste aan de beurt te zijn.
    Wacht, net als bij software, tot de eerste fouten zijn opgelost en het juiste modem besteld, voor ik aan de beurt ben.

    Hoop dat dat wel net na mijn vakantie is :schater::schater::schater::schater:
     

  7. En jij denkt dat Kassa direct opspringt en in actie komt ?

    met alle respect, maar die voeren alleen maar 'winnende' oorlogen,
    als ze er geen heil in zien, hoor je er niets van terug

    dit geval ( tijdelijk teruggezet naar 20Mb ) is niet lucratief genoeg voor ze, tenzij er al meerdere onderzoeken lopen.

    de Z3i klant die wordt teruggezet in snelheid, krijgt een creditnota voor de "geleden schade" en je betaald ook het tarief van alles in een extra - wat uiteindelijk goedkoper is.
    dus je hebt weinig kans dat je op tv komt
     
  8. Voor de duidelijkheid, de €69,95 voor Z3i wordt (nog) wel geïncasseerd, maar dat wordt later weer gecompenseerd. Eind goed al goed ;)
     
  9. oh dat denk jij,wacht hier nog op mijn geld,van ziggo-zigzag
    krijg van ziggo nog een aardig bedrag tegoed,
    maar wat denk je?
    hebben die ziggo gasten mij de rekening opgestuurt die ik
    nog van ze tegoed had,wel heb ik ooit..

    open your mind!!!!!!

    met vriendelijke groet

    :censored::pompom::pompom::pompom:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jul 2009
  10. Ja hoor, jij hebt gelijk en ik weet nergens wat van af... Het kan even duren inderdaad, maar ja, wat boeit het mij ook :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina