1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

e19 preview periode verlopen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Drzapper, 15 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. catastrofus

    catastrofus Forum Member

    Berichten:
    4.754
    Als Anoniem zijn woord houdt moet je in de toekomst eerst de sc registreren voordat je beeld hebt en dus gaat dan het hele verhaal niet meer op...

    Gert.
     
  2. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Ja, voor je +3 smartcards wel. Voor een eventuele nieuwe die nooit geregistreerd/geactiveerd zal worden, ben je in bepaalde omstandigheden koopman. Lees: ik ga naar mijn vakantiehuisje, neem mijn decoder mee en ga 2 weken keihard voor de pit zitten. Beetje jammer van de vakantie, dat dan weer wel.
     
  3. TV freak

    TV freak Forum Member

    Berichten:
    53
    3 weken 2 maanden, Waarom!
    Het is en blijft 2 weken
     
  4. tja

    tja Forum Member

    Berichten:
    2.209
    Het was altijd 2 weken. Afgelopen voorjaar is dat tijdelijk verlengd, bij sommigen tot wel 10 weken. Momenteel is het 3 weken, op de dag af.
     
  5. theMANnl

    theMANnl Forum Member

    Berichten:
    12
    E19 melding

    Beste forum gebruikers,

    Ook ik heb nu ineens een E19 melding. Ik keek eerst via een alphacrypt kaart. Ziggo heeft dit helaas om zeep geholpen (CI+ geschikte tv). Nu heb ik tijdelijk een samsung decoder, maar op alle zenders behalve nl1 is er nu de e19 foutmelding. Iemand een ID voordat ik de helpdesk bel?
     
  6. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Nee, gewoon de helpdesk bellen. Dit kost je maar 10 cent per minuut. Voor een prikkie helpen ze je van de E19 af.

    groet
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Evt kun je ook via de Thuishelp contact opnemen met de HD. Als je niet wilt bellen.
     
  8. Ziggoetoo

    Ziggoetoo Forum Member

    Berichten:
    71
    Preview periode is bij mij 5 weken geweest. 6 augustus pakket besteld en digitale televisie geinstalleerd. Vanmorgen had ik de E19 previewperiode verlopen.

    Dus ik heb 5 weken kunnen genieten van alle zenders.
     
  9. TV freak

    TV freak Forum Member

    Berichten:
    53
    Dat kan inderdaad gewoon kloppen, maar ik wil duidelijk zijn dat ziggo aangeeft dat je recht heb op de eerste 2 weken.
    Als je korter heb is dat niet de bedoeling langer is zeg maar mooi mee genomen.
    Ik zelf zat op precies 2 weken op de kop af, me zus had 2 maanden.
    Tot een half jaar geleden ergens was het nog 2 maanden door de vele problemen die ziggo had hebben ze toen der tijd de preview verlengt om mensen minder snel te laten bellen over het activeer probleem en hadden ze dus meer tijd om de boel te regelen.
    Dit heeft me zus ook niet als onprettig ervaart. Alleen nu ervaar ik het wel als kort natuurlijk :(
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina