1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inderdaad voor een goed overzicht te krijgen aangemaakt.
    In andere Topic staan toch echt veel berichten van mensen buiten ons gebied.
     
  2. ja van mensen die willen helpen maar niet van mensen met problemen.
     
  3. storing ?

    Op een of andere manier is het probleem nu weg.
    Ik heb nu al twee uur een normale ping, dl en ul.

    :pompom::pompom::pompom:
     
  4. ik hoop dat het zo is zal als ik thuis ben men modem nog eens resetten ben benieud.
     
  5. het gaat hier ook de hele dag ondertussen goed Het vreemde is dat ik gebeld zou worden door de TD als ze het gevonden hadden want die zijn al lekker 1,5 week aan het kijken naar mijn geval.

    blij dat het tot nu toe iig weer werkt

    maar de HD en TD mogen echt nog een heel stukkie verbeterd worden :( Het is tenslotte niet de eerste keer dat het allemaal zo stroef gaat.
     
  6. Hier in postcodegebied 4105 loopt alles nu ook al enkele uren lekker.
    [​IMG]
     
  7. nadeel is dat speedtest echt zo'n moment opname is.
     
  8. Het is al maanden (PC 3702) een groot drama:

    [​IMG]



    [FONT=Arial, sans-serif]IP_ADDRESS,TEST_DATE,TIME_ZONE,DOWNLOAD_MEGABITS,UPLOAD_MEGABITS,LATENCY_MS,SERVER_NAME,DISTANCE_MILES[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"6/10/2009 9:14 AM","GMT","8.57","1.41","17","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"6/18/2009 10:03 AM","GMT","6.49","1.36","16","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"6/29/2009 1:15 PM","GMT","0.55","0.00","93","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"6/29/2009 1:22 PM","GMT","3.73","1.12","95","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"6/29/2009 1:35 PM","GMT","7.27","1.40","12","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/1/2009 10:05 AM","GMT","7.32","1.40","12","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/1/2009 10:06 AM","GMT","7.24","1.40","11","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/2/2009 8:08 AM","GMT","7.30","1.40","13","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/4/2009 3:52 PM","GMT","4.16","1.41","22","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/4/2009 3:53 PM","GMT","3.98","1.40","18","Maasdijk","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/8/2009 6:04 PM","GMT","4.58","1.36","17","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/8/2009 6:04 PM","GMT","4.64","1.39","25","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 11:41 AM","GMT","9.03","1.40","16","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 11:41 AM","GMT","8.95","1.40","10","Amsterdam","50"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 1:36 PM","GMT","6.56","1.38","17","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 1:37 PM","GMT","7.31","1.36","14","Amsterdam","50"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 1:42 PM","GMT","6.82","1.36","17","Eindhoven","50"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/9/2009 1:42 PM","GMT","7.22","1.33","15","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/10/2009 5:00 PM","GMT","5.43","1.36","23","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/13/2009 6:15 PM","GMT","3.39","1.37","14","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/13/2009 6:22 PM","GMT","4.78","1.38","21","Poortugaal","0"[/FONT]
    [FONT=Arial, sans-serif]83.82.2xx.xxx,"7/13/2009 6:50 PM","GMT","4.98","1.37","16","Poortugaal","0"[/FONT]
     
  9. Oh, dat is dus de verklaring voor die telefoonstoring. Heb ik ook. Maar met mijn telefoonvrbinding is volgens de HD 'niets aan de hand.'
     
  10. Ik weet en heb zelf ondervonden dat erg hardt gewerkt wordt in culemborg om het probleem op te lossen. Zoals hier duidelijk werd dat er veel ''ruis'' op de lijn zat. Morgen gaan ze bij de wijkcentrale proberen dat te verhelpen.
    Ook weet ik dat ze vandaag ook al overal door de wijk heen bezig waren om alles te verbeter.

    Dus ik heb er goede hoop in. Ondertussen draait de nieuwe modem stabiel en wordt morgen door de monteur gebelt of er verder nog ontwikkelingen zijn.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina