1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. frankyboy66

    frankyboy66 Forum Member

    Berichten:
    41
    Woon ook in Culemborg. (Parijsch)
    Ik had dit forum gemist dus heb zelf al enige actie ondernomen:

    Mijn verbinding is vanaf 15 juni ook instabiel.
    Normaal heb ik 12 MB/s nu soms 80kb/s
    Vervelend deze schommelingen.

    Gemaild met Ziggo:
    Standaard antwoord:
    Heeft U een router dan Modem rechtstreeks op PC aansluiten.
    en misschien heeft U een virus.....

    PC rechtstreeks op modem aangesloten; geen verandering.
    Zelf nieuwe installatie van Vista .. geen verbetering

    Ik heb 4 pc's allen veryonen zelfde gedrag.
    Rechtstreeks op modem (Motorola) aangesloten.
    Zelfde probleem.

    Blijkt wel dat in postcodegebied 4102 -4105 problemen zijn met stabiliteit verbinding.

    Speedtest.nl (net), BBnet speedtest, COAX speedtest
    ieder keer verschillende waarden.
    Van max 12 MB ene moment naar 80 kb andere moment.

    Gisterenavond gebeld met Helpdesk Ziggo;
    Leuk antwoord:
    Ze zijn bezig met het NETWERK (verdubbeling snelheid)
    Het is bekend dat het internet traag is op sommige momenten.
    Deze upgrade duurt tot oktober.

    U kunt eigenlijk maar 1 ding doen dat is afwachten....

    Ik wil de testen van Longbear ook wel uitvoeren, maar ik kan met zekerheid aangrenzende waarschijnlijkheid wel zeggen dat ik op dezelfde waarden uitkom.
     
  2. sparkle

    sparkle Forum Member

    Berichten:
    34
    Het valt me op dat de meesten een standaard antwoordt krijgen. Schijnbaar toe ik belde had ik wel een medewerker die meer hersenen had dan alleen het standaard van papiertje lezen personen. De dame heeft net zoals altijd eerst gevraagd of er een router achter stond enzo. Maar als je snel genoeg duidelijk maakt dat het probleem niet daar aan ligt krijg je al snel een andere behandeling. Uiteindelijk is er besloten om een monteur te sturen die kwam kijken of de lijn vanuit de meterkast wel goed was.

    In verleden heb ik erg slechte ervaringen gehad met ziggo.
    Maar moet zeggen dat ze nu wel aan de betere hand zijn.
    Nu maar hopen dat de plaatstelijke storing snel gevonden wordt.
     
  3. pjutr

    pjutr Forum Member

    Berichten:
    832
    Ik denk dat het een Bredaas probleem is. Hier (4822) ook al een maand als een plumpudding inzakkende snelheden. 1,3 i.p.v. 10 MB nu weer met als uitschieter naar boven 3,8. Merkwaardig genoeg blijft de upload snelheid constant op 1.4, wat-ie altijd al was. (i.p.v. 1.5)
     
  4. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Leuk maar laat het ze dan melden als een storing nu wordt je gewoon in ongewisse gelaten. Ze hebben die storingspagina niet voor niets in het leven geroepen maar wat is het geval het wordt alleen gemeld als het al weer over is :(

    Het tweede wat mij tegen valt is de verhoging van het tarief voor het storingsnummer. Eerst was het lokaal tarief nu is het 10 cent geworden. Meer vragen en minder geven want je staat tegenwoordig standard wel enkele minuten in de wacht :(
     
  5. marcoonline

    marcoonline Forum Member

    Berichten:
    29
    Dat heb ik nu ook al geprobeerd te vertellen aan de HD maar nee dat kan niet want er is bij ons verder geen probleem bekend in Culemborg.

    Mensen ga toch eens intern communiceren en neem eens wat vaker een kijkje in de logs van aangemelde calls
     
  6. frankyboy66

    frankyboy66 Forum Member

    Berichten:
    41
    Sinds 15 juni is er een storing in het netwerk van Culemborg eo.
    Voor zover ik kan zien zit het in postcode gebied 4102 - 4105
    Graag wil ik een ieder uit deze omgeving vragen hier te reageren en snelheden te posten.

    Ziggo is blijkbaar niet helemaal op de hoogte van deze groepsstoring, blijft met standaard oplossingen komen binnen de voordeur.

    Het probleem ligt echter bij Ziggo (Casema) netwerk en kan op deze manier in kaart worden gebracht.
     
  7. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
  8. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Denk dat hij inderdaad alles wil verzamelen... hij zou even een modje kunnen vragen om dat topic wat jij aanhaalt, aan dit topic kan 'hangen'.
     
  9. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    nou op de laatste pagina staat toevallig een persoon uit Breda met een soort gelijk probleem voor de rest zijn het Culemborgers die je hoort.

    Misschien een topic aanpassing maar voor de rest is er niet veel meer nodig.
     
  10. marcoonline

    marcoonline Forum Member

    Berichten:
    29
    het eerder besproken topic staat voorlopig genoeg info lijkt mij zo.
    heb de HD zowel telefonisch als per mail gewezen op deze topic maar top op heden nog geen reactie gehad alleen dat ik vrijdag een monteur langs krijg die mij gaat vertellen dat het niet in huis licht maar buiten de deur.

    gelukkig was ik vrijdag toch al vrij anders had ik voor die 2 minuten nog thuis kunnen blijven ook.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina