1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. @mrger moet je voor de grap eens op column drukken bij coax.nl en kijken naar de datum van de column's. Lekker bij de tijd, meer dan 7 !! jaar geleden.
     
  2. Ben gisteren gebeld door een hoge piet van ziggo,i.v.m klacht via e-mail aan radar vorige week.
    Had een uitnodiging gekregen maar door fam omstandigheden kon ik er niet naar toe.
    Zat dus bij die 2500!!! klachten die er waren en waar zij in de uitzending beloofden binne 3 weken het op te lossen.
    Ik heb het verhaal nog eens uitgelegd en hij zei dat ie kon zien!!dat er hoogs waarschijnlijk een -signaal- niet goed was en dat hij woensdag een monteur zou sturen
    Dus woensdag morgen 0800-1300 uur,en dat het OPGELOST zou worden kost wat het kost!!!????.
    Hij regelde gelijk een terugbel afspraak op donderdag dus de dag erna.
    En dat hij zelf zou bellen.
    Ik zei ook dat ik in de uitzending gezien had dat die 20 HD medewerkers die er zaten een grijs gekleurd aluminium modem hadden en of dat soms nieuwe waren.
    Hij zei Mr het wordt opgelost op wat voor manier dan ook!
    Nou jullie begrijpen dat mijn verwachtingen hooh gespannen zijn.
    Oh ja een half uur na dat hij gebeld had had ik ineens een verbinding van 55Mb met AIE.en nog steeds.
    Maar de monteur laat ik komen want ik ben wel benieuwd wat ze gaan klaarmaken.
    Ik houdt jullie op de hoogte:grin:
     
  3. Zoiets bedoel je:

    [​IMG]

    Dat is geen modem, maar een thin client, vroeger ook wel terminal genaamd. Is een mini PC die niet veel meer dan een aansluiting voor monitor, toetsenbord en muis levert, de software draait op een centrale server. Scheelt een hoop IT resources als je veel dezelfde werkplekken moet inrichten zoals in een callcenter.
     
  4. Exact,. nou ja ik wacht wel af,bedankt voor de info.:grin:
     
  5. Damn. Dat zou voor velen van ons een enorme vooruitgang zijn. Maar wat ik niet snap is dat het hele 4101 -4105 gebied porblemen heeft maar dat je dan eerder zou verwachten dat men voor het hele gebied naar een oplossing zou zoeken. Ik hoop het wel natuurlijk.
     
  6. geen storing meer

    Ik moet zeggen de testen die ik vandaag gedaan heb om 9,11,13 en 17.00 uur redelijk stabiel. 1 klein dipje nog om 11 uur maar voor de rest niets kunnen merken met surfen.
    Bij jullie in 4105 gebied ook goed ?

    [​IMG]
     
  7. [​IMG]

    hier draai t iik weer redelijk!
     
  8. Zoals beloofd zou ik even informeren hoe het was als de monteur vandaag geweest was.Ik werdt gisteravond gebeld door de HD met de vraag hoe het de laatste dagen ging met de snelheid waarop ik antwoordde dat het de laatste dagen heel goed ging,vanaf zondagmiddag na de nodige keren resetten.Hij zei dat ie dat kon zien en dat het de goede snelheid was!
    Hij vroeg of ik de monteur nog nodig had omdat de snelheid nu goed was de laatste 4 dagen en dat ik het nieuwste Ubee modem had gekregen vorige week van de monteur(die vertelde dat ook) en dat de nieuwste firmware erop stond (moet waarschijnlijk zondag na het constante resetten zijn gebeurd).Hij zei dat ie alles kon zien!! zelfs toen ik ging surfen toen ik met hem online was, hij zei precies de snelheid van dat moment.Ik zei dat ik al een keer een montuer had afgezegd toen het een maand geleden ook fout was,ook toen was de avond tevoren gebeld.Maar hij gaf aan om dit tijdstip en afdeling op te schrijven en dan zou er alsnog een monteur gestuurd worden als ik bellen zou.Ik gaf aan dat het goed was en vertelde hem erbij dat ik van ziggo eergisteren eem e-mail gehad had met een speciaal adres voor de mensen die een klacht via radar ingestuurd hadden,mooi zei hij hij wist ervan en daar kon ik ook naar mailen als er iets was.Dus al met al ben ik NU!! zeer tevreden:
    Selheid 5.5
    4.9
    Maar met downloaden met nieuwsleecher haal ik bijn 6.0?? meestal in de morgen of s avonds laat.Dus ik hoop dat het zo blijf.
    Dus volgens hem is de nieuwe firmware nu klaar voor de Ubee,en zoals het nu bij mij is moet dat haast ook wel alleen kom ik niet in de Ubee,bij de Arris ging dat wel makkelijker.Dus als een van jullie een manier weet houd ik mij aanbevolen.:applause:
     
  9. Ik zit weer eens vast tussen HD en netwerk :(

    Ik heb ook de meest wazige problemen als ik bv naar deviantart ga blijft de boel gewoon in een soort van loop hangen tot ie na een minuut ineens laad en dan gewoon boem er is.
     
  10. Nou sinds gisteren lijkt het erop dat ik EINDELIJK na 4 jaar bellen, mailen etc etc nu eindelijk een stabiele verbinding heb en ondertussen nu ook eindelijk op 50mbit zit.

    Het heeft ruim 4 maanden mogen duren voor het schijnbaar is opgelost. Als de verbinding stabiel blijft deze week ga ik maar eens een klachtenbrief schrijven en mijn kosten terug claimen omdat zij hun contract niet nagekomen zijn.
    Als het 2-3 weken had geduurd zal het me een worst zijn maar ik heb in die 4 maanden aardige kosten lopen maken oa. telefoonkosten (4 maanden HD bellen a 10 cent p/m gaat lekker in de kosten lopen kan ik je vertellen), online abonnementen waar ik geen drol aan had en niet te vergeten de Internet/telefoon abonnements geld. Ik zo een vermoeden dat dat ook weer een aardige veldslag ga worden eer ik daar wat van zie :(

    maar ondanks dat ik door de modder een marathon schijn te lopen kom ik vooruit.
    :pompom::pompom::pompom: voor mij en eens kijken wanneer ziggo :giveup: ga doen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina