1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als je terug leest zie je dat er wel degelijk het e.e.a. bekend is bij Ziggo.
    Zie mijn reactie in dit forum. Ziggo is tevens op de hoogte van de forum want ik krijg regelmatig terugkoppeling via de privé box. Soms een monteur soms een medewerker.
    Daarnaast kun je als gebruiker zien in dit geval Culemborg dat er een storing in ons gebied is.
    Eigenlijk moet Ziggo dit op hun site doen.....:!:
    Maargoed... Nu heb je in ieder geval een overzicht van wat er speelt:thumb up:.
     
  2. allemaal heel leuk dat je terug kan kijken wat er speelt in de regio.
    Alleen zou het ook heel fijn zijn als er ook daadwerkelijk wat word gedaan aan het probleem binnen de regio want dat is nou net het geen dat nog ontbreekt.

    en het is helemaal jammer dat ze bij de HD iedereen maar aan een lijntje houden.
     
  3. t antwoord van de HD na een melding van mij via contact formulier.
    Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

    Er is geen storing bekend in Culemborg.

    Vanuit onze systemen heb ik de status van uw modem uitgelezen. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat er geen signaalproblemen met uw modem te vinden zijn.



    Om verder uit te kunnen sluiten waardoor het probleem kan worden veroorzaakt wil ik u vragen een aantal stappen te doorlopen.
    Als u gebruik maakt van een router wil ik u vragen om de verbinding te testen door de modem direct, zonder andere apparaten, aan te sluiten op één computer.
    Hebt u geen router of lost dit het probleem niet op dan kan het probleem worden veroorzaakt door spyware of een virus. U kunt er voor zorgen dat uw systeem met beveiligingssoftware wordt schoongemaakt. Enkele voorbeelden
    Virus scanners:
    - Norton (www.symantec.nl);
    - McAfee (www.mcafee.nl).

    Spyware scanners:
    - Windows Defender (www.microsoft.com);
    - Hitman Pro, voor Windows 2000/XP/Vista (www.hitmanpro.nl);

    Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    [​IMG]



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  4. Dit soort standaard antwoorden krijg je altijd.
    Ze zullen nooit zeggen van, ja meneer het ligt aan ons. We weten dat er een probleem is in uw omgeving.

    Nee altijd beginnen ze met de router, en virus scanners.
     
  5. Wel inmiddels functioneert de telefonie ook niet meer optimaal. Kan geen fatsoenlijk gesprek voeren.
     
  6. Omdat in onze ervaring de fout 9 van de 10 keer ook daadwerkelijk daarbij ligt. Als het modem verder goed online is gaan we niet uit van een storing, aangezien dan ook het modem offline zou zijn.
     
  7. Niet echt maar ik heb de HD vandeweek hierover gebeld maar je krijgt alleen maar elke keer dezelfde lulkoek redenen door je strot geduwd. Ze willen steeds minder luisteren naar je problemen. Hoe duurder de helpdesk dus schijnbaar wordt hoe minder behulpzaam ze zijn dat is zo ongeveer mijn ervaring geworden.

    Belde over het feit dat ik niet tot nauwelijks internet had en dat je geen normaal gesprek kon voeren. Na 20 minuten aan de lijn te hangen en een deel niet te kunnen volgen konden ze niks doen want netwerkbeheer zat mijn lijn nog te controleren DAT DOEN ZE AL 4 MAANDEN!!!
     
  8. Op de site van http://www.coax.nl/

    17 nov '09 Overleg met Ziggo

    Reguliere bijeenkomst tussen COAX en het management van Ziggo. Voor vragen en opmerkingen kunt u ons email via overleg@coax.nl, of gebruik het feedback formulier.


    Zou dat wat uitmaken?
    Of zijn deze jongens ook zo een clubje die lekker gaan babbelen, drinken en eten met hun gesprekspartners?

    Edit:
    Grappenmakers zijn deze jongens dus. Als je een klacht of storing over Ziggo hebt kan je bij het invullen van het formulier je modem selecteren. Grapje dus. Want onze modems van staan er dus niet bij. Hahahaahahaaaa weer zo een clubje dus die niets toevoegt
     
  9. [​IMG]

    Zo te zien gaat het voorlopig niet lukken om die 50 Mb/s te halen.
    Dit is dus minder dan die 20 Mb/s die we eerst hadden.
    Ik vraag me af hoe abbo's met een lagere snelheid op dit moment presteren.
    Iemand daar enige idee van?
     
  10. Ik ondervind de laatste tijd wat korte storingen (geen telefoon soms), en het lijkt er soms op of er helemaal geen verbinding is, hoewel de dns wel direct werkt (ping naar een www adres, geeft wel IP adres maar een Timeout bij opdracht). Mijn speedtest tests pakken over het algemeen wel goed uit. Ben benieuwd of we na amersfoort binnenkort ook een
    (stabiele:!:) 120mB verbinding krijgen.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina