1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kijk dit vind ik nou een boevenstreek van Ziggo. Ze weten dat de problemen landelijk zijn maar noch op hun website nog op hun teletekstpagina maken ze melding van. Reden: ze hebben liever bellende klanten want dat levert ze geld op.:no:
     
  2. nog niet goed

    [​IMG]
     
  3. Jammer dat ik niet wist van het Tros Radar item over Ziggo daar hadden ze een vragen uurtje met de directie van Ziggo. Die hadden van mij toch wel uit mogen leggen waarom ze het bij mij na 4 maanden nog niet op orde hebben.
     
  4. Het lijkt er op dat ik aardig nog redelijk geluk heb met men snelheid op dit moment.

    [​IMG]

    hij is niet optimaal dat is bekend maar hij is niet zo belabert laag als bij jullie als ik het zo een beetje bekijk
     
  5. Nou, hier is het bagger (4105):
    [​IMG]
     
  6. Hier is het vanaf vanmorgen 09.00 opeens beter
    48.50
    4,58 gebied 4101
    Na weer een week vol misere.:applause:
     
  7. Dit was om 9:15

    [​IMG]

    En deze om 9:22

    [​IMG]

    En deze om 9:29

    [​IMG]

    Gebied 4105
     
  8. storing

    Hier bij 4105 is het om de minuut ook verschillend.
    Sommige momenten helemaal geen verbinding dan weer max.
    Het is duidelijk dat er nog weinig veranderd is.
    Ook is me opgevallen dat de digitale TV of en toe ook blokjes geeft.
    Te weinig bandbreedte zou ik zeggen.
    Ook dat is aan het begin van de week ontstaan. :cry:
     
  9. zelfs download nieuwsgroepen is hier traag op dit moment 20 kb.
    het is en blijf moment opname,zelfs afgelopen week problemen met telefoon.

    en het is WEER sneller
    [​IMG]

    ups en downs
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2009
  10. heeft het zin?

    Hallo,

    Zoals de meesten hier in deze topic heb ik ook de hele week al weer last van schommelingen met de download snelheid.

    Bijzonder irritant, maar kan gebeuren. Nou zou je zeggen dat ze na een week ondertussen wel opgelost hebben??

    Nu posten mensen het allemaal in deze topic, maar ik vraag me af of er wel een medewerker van ziggo dit leest en door geeft??? Want ik heb toch echt het idee dat er weer eens niets mee gedaan wordt.

    Ik weiger HD te bellen, want ik ben strek van mening dat de HD alleen geld in het laatje moet brengen en niet het doel heeft mensen echt verder te helpen.

    Dus heeft het wel zin om hier te posten???
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina