1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo
    Ik denk dat jij ook in culemborg zit?
    bij mij 4101 gebied zelfde verhaal,had een Ubee modem gekregen i.v.m problemen met Arris modem,en tot vanmorgen no problem en toen zelfde ervaring als jij.
    De monteur had er een filter tussen gezet en ik denk dat ik die er maar eens afhaal!
    Maar ja geen ip,geen internet en vooral geen telefoon,want je wil niet weten wat voor problemen ik daar mee gehad heb.
    Laar wel horen hoe het afloopt,oh ja moest 3MINUTEN wachten om te reageren.
     
  2. [​IMG]

    Ben net thuis in 4105, Is het opgelost heb ik weer mazzel ?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2009
  3. hier is hij nog niet zo als hij hoort te zijn kan ik je vertellen

    Ping is wel netjes zal je mij niet over horen klagen
    [​IMG]

    alleen de download snelheid kan een stuk beter kan ik je vertellen.
    [​IMG]
     
  4. t gaat weer de goede kant op.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. Ach de Ubee doet het hier ook niet zoals het hoort ik zit noodgedwongen op de motorola Docsis 2 weer en zelfs die is niet stabiel hier.
    HD: ja de lui van Netwerk kijken er naar.
    Ik: al 3 maanden lang?
    HD: huh?
    Ik: ja er zijn al iets van 4 tickets bij Netwerk om naar mijn lijn te kijken de laatste is ondertussen ook al dik 2 weken oud
    HD: euhm....

    nou ja zo gaat het gemiddelde gesprek dus, maar een oplossing ho maar.
     
  6. Dan moet je voor de grap eens vragen of ze willen controleren of die tickets nog daadwerkelijk openstaan en goed ingevuld zijn.
     
  7. Ja hoor het is weer zover. Gisteravond ging de snelheid langzaam omhoog. Bji diverse testen haalde ik 47,5 Mb/s
    Maar de hele morgen is het weer een drama.

    Ik vraag me soms af wat we aan de diverse belangenorganisaties hebben. Allemaal zwaar gesubidieerde organisaties die alleen standaard brieven schrijven met twee weken reaktie termijn.

    Ik zat te kijken op de site van COAX. Jeetje zeg. Is alleen maar positief over zichzelf. Wanneer wordt Ziggo nou eens aangepakt. Ook al was het alleen maar om de informatievoorziening over wat er gaande is.
     
  8. Hier in 4105 is de verbinding ook al weer de hele ochtend slecht. Een enkele keer wordt nog 5mb downloadsnelheid gehaald maar meestal schommelt het tussen de 50kb en 90kb. Upload is verder wel oké.
     
  9. Hier in 4101 vanmorgen in het begin ook weer fout daarna weer snel en dan weer niet,dusssssss weer kl2332te tenzij ze aan de gang zijn om het te verhelpen? of ben ik dan te naief????
     
  10. Positief ingesteld denk ik.:applause:

    Ik hoop zelf dat het snelheidsverlies te wijten is aan werkzaamheden. Bellen met de HD heeft volgens mij geen zin. Levert alleen maar meer frustraties op.

    Overigens constateer ik net dat internetten met open DNS een stuk vlotter gaat. Wie weet hebben we daar wat aan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina