1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Welkom bij de club. Je eerste ervaring was dus dat je in de zeik bent genomen. Deze storing begon inderdaad vrijdagmorgen. De HD heeft iedereen wijs gemaakt dat het geen ziggo probleem was. Ook ik dus. Ik heb in ieder geval eentje flink uitgescholden omdat ik het meer dan spuugzat was om de leugens van ze te moeten aanhoren. Ondanks dat de TD beweerde dat er een wijkstoring was, bleven ze bij de HD volhouden dat er niets aan de hand was. En ja, plotseling vandaag eerst telefonie en gelijk daarachter een optimale internet.
    Een ding kan ik je wel zeggen, als alles goed functioneert, heb je een strakke verbinding. Dat mag ook wel gezegd worden.
     
  2. En we zijn weer een modem verder 7 modems 5 monteurs 2x wijk/straatkast nagekeken en nog steeds genoodzaakt om de motorola te gebruiken.

    Nu maar wachten tot de nieuwe Arris firmware komt (die zou deze week moeten komen). Hopelijk gaat het dan een beetje werken anders moet ik gaan denken aan een advocaat ofzo :( triest dat het zo moet lopen.
     
  3. verbinding weg

    Zojuist heeft alles behalve TV er hier een paar uur uit gelegen.
    Zijn er meer mensen die dit hebben gehad hier in de omgeving ?
    :x:shock::shock::?:?
     
  4. Niet een paar uur maar wel een uurtje op TV na gelijk gebeld en werd totaal niet geholpen. Ik wilde de naam weten van de persoon (hij beweerde iemand van de TD te zijn) maar onze marrokaans/turkse vriend wilde het niet noemen en noemde de andere Ziggo monteurs incapabele lui waren die maar eens andere baan moesten zoeken.

    Nadat ik vroeg hoe hij heette smeet hij de telefoon erop en had ik dus nog niks kunnen melden of was er wat aan gedaan.

    Wat een stelletje asociale kloothommels werken daar zeg (ja ik weet het er zijn goeie lui daar maar ze zijn in de minderheid). Na 5x bellen eindelijk door de telefoon centrale gekomen, want dat ding is ook hopeloos brak en 5 minuten later eindelijk weer internet en telefoon.
     

  5. Ik weet niet exact de tijden, maar in iedergeval telefonie heeft er bij mij ook weer (kort) uitgelegen. Natuurlijk net als je moet bellen...de ingesprektoon...na een paar minuten was het weer ok.
     
  6. Het modem kan je bereiken via http://192.168.100.1/
    hebben jullie desondanks ook problemen om die te bereiken?
     
  7. hier is het modem ook niet te benaderen,zie wel inloggen met......,
    maar gaat niet verder.
     
  8. De laatste keer niet geprobeerd, maar dit werkt alleen bij het opnieuw opstarten, wanneer je nog geen internet verbinding via de kabel hebt, ik weet niet of je er ook in kan als de verbinding weg valt. Overigens is volgens mij makkelijk te zien wanneer je op deze pagina "zou moeten kunnen", want dan heeft je PC(direct aan het modem) of je router (aan de wan kant), tussen het modem en de PC, ook een IP adres in de reeks 192.168.100.x gekregen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2009
  9. Het gaat weer lekker bij mij, vanaf vanmiddag telefoon ellende, internet doet het ook niet en heb nu mijn adsl verbinding er maar weer ingeprikt.
    (en zoals ik van de ADSL verbinding gewent ben, na 3 weken te hebben uitgestaan binnen 2 minuten verbinding).

    Ik heb uitvoerig lopen testen met die 192.168.100.1 pagina (via mijn router). Het lijkt erop dat je die alleen maar krijgt vlak na het modem is opgestart(ook na reset). Indien het modem eenmaal verbinding heeft zie ik af en toe mijn ip adres van ziggo (dus er lijkt wel iets te werken), soms zie ik 0.0.0.0 als er wel een soort van verbinding is, maar het verversen van het ipadres lukt niet). Het router krijgt in de situatie dat je de 192.168.100.1 pagina kan bekijken ip adres 192.168.100.20.

    Ik heb van de week na 10 minuten wachten (a 10ct/min) de ziggo monteur af besteld omdat alles weer werkte, de medewerker testte nog even mijn lijn tijdens het gesprek :shock: (ik heb direct aangegeven dat ik op dat moment met die lijn belde en dat als de verbinding verbroken werd, ik niet meer zou terug bellen!), maar mijn eerder door ziggo tot 'persoonlijke storing' gebombardeerde probleem, was in het niets verdwenen.

    Kennelijk is mijn 'persoonlijke probleem' weer terug, net als de afgelopen week op vrijdag (en ik denk dat dit probleem ook een week eerder op vrijdag was, daar ik een hoop problemen had om met het nieuwe modem online te komen de eerste keer), dus eeehhh...heeft er momenteel nog iemand last van mijn persoonlijke 'vrijdagmiddag' probleem???:cry:

    Gegroet...via mijn ADSL lijn (die ik nog maar even niet de deur uit doe)....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina