1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze tekst is reeds van gisteren. Heb de grootste stampij gemaakt gisteren. Afdeling telefonie hield vol dat er niets aan de hand was en afdeling internet zei dat er een wijkstoring is. Het probleem is dus veel erger. Heb inmiddels een klacht ingediend bij de leiding vanwege de arrogante en misselijke houding van ene madam Polak die daar werkt. Die de grootste leugens verteld ondanks dat je haar aangeeft dat je net gesproken hebt met iemand van de technische dienst die bevestigd heeft dat er problemen zijn. Ook al noem je de naam, weigert zij om in te zien dat haar gegevens niet kloppen.

    Het gaat overigens tijd worden dat we man en paard gaan benoemen en degene van de HD die FOUTE uitspraken doen en zich ARROGANT gedragen ook met naam hier gaan noemen.
     
  2. [​IMG]

    hier is het ook weer ......sinds gisteren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2009
  3. het lijkt een worder maar ik heb na ruim een dag eindelijk weer telefoon en de snelheid van het internet is ook weer zoals hij hoort te zijn

    [​IMG]


    Nu maar hopen dat het ook zo blijft
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2009
  4. onderhoud

    Ik weet bijna zeker dat er werkzaamheden zijn op dit moment.
    Ik heb opeens de dubbele snelheid die per 1 september in zou gaan bij een basis abonnement.

    [​IMG]

    :pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::pompom::oops::oops::oops:

    Dat ze dat niet even doorgeven aan de HD.
    Dan kunnen ze alle vragen afwimpelen.

    Onderhoud en werkzaamheden in en om culemborg staan ook niet vermeld op de ziggo site,
    Het wordt tijd dat ze een paar functioneel beheerders aannemen :grin:
     
  5. IK controleer deze pagina met enige regelmaat in de hoop vooruit informatie te kunnen vinden als er werkzaamheden gepland zijn zodat ik hier rekening mee kan houden met men werk.

    Maar als dit te veel gaat gebeuren zie ik me zelf genoodzaakt om een DSL lijn aan te leggen om continuïteit te hebben van men internet verbinding. daar ik via het internet men geld moet verdienen.
     
  6. Hier idem. Ook na een dag eindelijk weer telefoon. En dat na alle ontkenningen van de HD met name die arrogante mevrouw Polak.
    Ziggo schaam je voor je omgang met je klanten.
     
  7. [​IMG]

    het werk nog niet helemaal,word er aan gewerkt.
    kan ook niet inloggen modem,ook niet na reset.
     

  8. [​IMG]
    Bij mij werkt alles naar behoren. Echter. sinds de problemen gisteren begonnen heb ik heel veel moeite om in mijn nieuwe modem in te loggen. Net ging het eenmalig heel snel. Maar toen ik na de oplossingen even wilde checken lukte het weer niet. Kan ziggo soms de toegang tot het modem tijdelijk blokkeren?

    Wat is overigens het wachtwoord van die nieuwe modem?
     
  9. als dit te veel gaat gebeuren zie ik me zelf genoodzaakt om een DSL lijn aan te laten leggen om continuïteit te hebben van men internet verbinding
     
  10. Sinds 2 weken ziggo internet en telefonie, na wat aanloop gerommel werkte het perfect, (woensdag een oud modem, vrijdag een nieuw modem met de post ??)

    Vanaf afgelopen vrijdag ochtend geen telefoon meer (in gesprek toon, en onbereikbaar vanaf buiten) en internet heel erg (mega) traag. Vanmorgen meer dan een half uur met ziggo aan de lijn, ze hebben het modem gereset, ik heb dat vervolgens op aanraden van de meneer aan de lijn(via de mobiel) ook weer gedaan (spanningsloos), en bij geen resultaat moest ik de reset knop 10 seconden moeten indrukken.
    Het modem reageerde niet goed en ik moest een afspraak maken (kon vanaf donderdag a.s., maar ik ben alleen op woensdag vrij, dus de week erop ...9 september, een kleine 2 weken geen telefoon..Onacceptabel (ik heb aangegeven dat het volgende mobiele gesprek met KPN zou zijn om terug te gaan, en de medewerker was vol begrip als ik dat zou doen).

    Gelukkig kon de medewerker ook mijn telefoonnummer doorschakelen naar een mobiel, dus ik ben weer bereikbaar (en wie gaat dat betalen.... :sad:...ik heb zo'n vermoeden....)
    Vanmiddag ineens weer telefoon (na nog een keer het modem spanningsloos te hebben gemaakt). Internet weer op volle snelheid.
    Ik neem nog even in beraad of ik de afspraak voor de monteur wel of niet door laat gaan en of ik de doorschakeling nog actief laat. Volgens de heer aan de lijn was dit dus een storing bij mij en niet collectief, als ik dit lees denk ik dat er meer mensen last van hadden...Oja als je ook telefonie afneemt krijg je een hogere prio bij een storing dan internet volgens de meneer aan de lijn, waarschijnlijk komen we eerder, maar dat kan ik niet garanderen..En ook wordt aangegeven dat de software voor het docsis 3 modem nog niet in orde is, dat komt binnen een paar weken... .?????

    10 jaar KPN nooit een dag zonder telefoon, 2 weken ziggo, 36 uur zonder telefoon.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina