1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb inmiddels al wel 2 dagen een stabiele verbinding :applause:.
     
  2. hier ook ! :applause:
     
  3. Nou ik ben juist net terug van een korte vakantie maar hier is het nog steeds:sad:
     
  4. Het is hier al enige tijd zeer stabiel....

    [​IMG]:pompom:
     
  5. Het is een stuk stabieler maar ik kom nog redelijk wat timeouts tegen. Morgen toch maar weer eens een belletje aangezien ik vandaag echt geen tijd had :(
     
  6. [​IMG]

    hier draai het nu ook goed
    [​IMG]


    foutje ergens denk ik
    bovenste is normaal en hoor het te zijn .
    download is n.l tussen 1.9 en 2.1
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 aug 2009
  7. Al enige tijd stabiel :pompom:

    [​IMG]
     
  8. Hier dus nog niet al zijn er nu wel storingen gemeld (EINDELIJK) om de power level naar normale waardes te brengen. Docsis 3 modem willen zich helemaal niet eens aanmelden hier ook na provisioning ervan. Ik moet nu dus wachten tot de waardes in de kastjes goed gezet zijn, want heel Culemborg zit over het algemeen veel te diep in de - waarde qua power level. Daarnaast dient de upstream dbmv waarde naar onder de 50 gebracht te worden (hier nog steeds 52-53).

    Beetje raar dat die lui zelf tegen monteurs zeggen dat de waardes goed zijn terwijl men weet dat Docsis 3 modems problemen gaan geven bij dbmv waardes van 51 en hoger.

    Als laatste blijkt de CMTS kuren te vertonen maar wil de top er niks aan doen omdat er geen errors gegenereerd worden ook al klaagt iedereen erover *zucht* het gaat lekker daarzo bij Ziggo.

    Nou ja ik ben zo hard op weg om 2 maanden internet kosten terug te vragen want een instabiele verbinding behoort niet tot de afspraken. Ik twijfel er ook sterk aan dat ik voor September op beloofde 50mbit zal zitten.

    Heb nu al 4 monteurs versleten en het probleem is nog steeds niet opgelost. Zit noodgedwongen nog steeds op een Docsis 2 modem en internet ligt er nog steed @ random uit al is het iets beter geworden door een paar nood oplossingen. Helaas nog niks structureels.
     
  9. Nou probleem komt blijkbaar weer mooi boven water.

    Internet snelheid is weer om te huilen

    [​IMG]

    en dan ben je nog gedwongen om mobiel te gaan bellen aangezien de telefoonlein al helemaal niet meer online komt.

    HD gebeld en die adviceren om de modem te resetten via de reset button. alsof ik dat inmiddels zelf niet al een keer of tig gedaan had.

    verder kan men je niet helpen bij de HD. u dient het nog even aan te kijken en mocht het met een uurtje niet verholpen zijn dan gewoon even opnieuw bellen. ja en dan waarschijnlijk te horen krijgen dat je eerst de modem moet resetten.

    wanneer zetten ze eens een skilled helpdesk op bij ziggo :S
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2009
  10. storing

    Inderdaad hier ook een zeer slechte verbinding:

    [​IMG]
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina