1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als dat zo is, dan zou het dus kunnen dat niet alleen ziggo klanten last van hebben, maar ook adsl klanten. Please Correct me if i'm wrong.
    Maar ondertussen ga ik over een uurtje voor een weekje met vakantie.
    Van jullie verwacht ik dat jullie het ziggo zo lastig gaan maken dat de problemen binnen een week opgelost is.:pompom::pompom::pompom:
     

  2. :schater: We doen ons best :thumb up: Maar of ADSL klanten hier ook last van hebben geen idee... Het gaat immers over het kabel netwerk en niet over het telefoon netwerk.
     
  3. Nou het verklaart een hoop. Het wegvallen van verbindingen, het niet kunnen bereiken van sommige sites.

    Dus momenteel heeft men aardig wat werk naast de upgrade in snelheden:
    - hardware vervangen in de centrale van onze wijk / gebied;
    - communicatiefouten tussen de Cable modem termination system headend-controller en de backbone

    Die tweede kan wel even duren dat is een aardig klus.

    Eigenlijk zouden de namen van de monteur(s) verzameld moeten worden.

    Op de site van Ziggo geen storing bekend in ons postcodegebied.

    Ik heb dit onlangs al aangegeven middels het klachtenformulier waarom deze niet wordt bijgewerkt. Het lijkt erop dat men niet wil onderkennen dat er problemen zijn in Culemborg.
    De helpdesk Ziggo helpt je graag verder met het rechtstreeks aansluiten van je pc op modem. Zij weten immers niet wat er speelt.

    Het is jammer dat er niet meer mensen de slechte verbinding opmerken en van het bestaan van dit forum afweten.:sleep:
     
  4. testen

    De afgelopen twee dagen een goed connectie gehad.
    Vandaag getest om 9,10,11 uur geen problemen.

    nu 16.00 uur:

    [​IMG]

    Ik ben benieuwd of de entrale al gerepareerd is.
     
  5. hier ook

    hier is het ook weer ........ met de snelheid,weet niet wat ik er mee aan moet.
    het heeft donderdag vrijdag en zaterdag morgen goed gedraaid.
     
  6. HET PROBLEEM IS GEVONDEN!!!
    "Na een grondige analyse is gebleken dat er mogelijk sprake is van een individueel signaalprobleem. Controleert u of de modem hoofdaansluiting van uw woning staat aangesloten met de bijgeleverde onderdelen, en of alle aansluitingen goed contact maken."

    Volgens Ziggo zijn alle verbindingsproblemen in Culemborg dus veroorzaakt door mijn modem hoofdaansluiting :sleep:. Ik begin nu echt alle hoop op een goede afloop kwijt te raken en Ziggo ontpopt zich langzaam maar zeker tot een 2e KPN (en dat is geen compliment).
     
  7. Dat is fijn. Als jij nu je kabels voor ons los trekt. Dan hebben wij geen problemen meer. :censored::giveup::thankyou::applause::applause::frons:
     
  8. Dan lift ik wel op jouw draadloze verbinding mee :wink:.
     
  9. [FONT=&quot]
    Op dit moment zijn er geen openstaande storingsmeldingen meer voor uw regio.
    Naar aanleiding van uw melding is de internetverbinding naar uw woning gecontroleerd. Hieruit concludeer ik dat de modem naar behoren functioneert


    dan is HET probleem verholpen neem ik aan?

    [/FONT]
     
  10. Volgens de Ziggo site is er zelfs nog nooit een probleem geweest.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina