1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Hier is het dweilen met de kraan open.
     
  2. longbigbear

    longbigbear Forum Member

    Berichten:
    80
    traag

    hier is die ook weer traag,ik kan wel weer bellen of mailen.
    maar daar word denk ik niets mee gedaan,je krijg steeds de bekende antwoorden.
    het is al bezig vanaf 15 juni,de laatste twee weken heef het hier goed gedraaid. al;s je contact formulier invult ,zeg het bij mijn postcode dat er hier een internet storing is! kan je door klikken naar http://www.ziggo.nl/klantenservice/technisch/storing-onderhoud maar daar kan ik niets vinden. vind het wel vreemd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2009
  3. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    zolang ze bezig zijn met werkzaam heden kan je wel blijven testen en bellen met de helpdesk maar denk dat je steeds het zelfde antwoorden en resultaten gaat krijgen.
    als je na de werkzaamheden nog problemen hebt dan is het een ander verhaal.

    bij mij in de wijk zijn ze ook 2 maanden dik bezig geweest met werkzaamheden,
    van vernieuwen van kabels tot vernieuwen apparatuur in de wijk kasten.
    in die tijd ook vaak schommelingen in de snelheid.
    in de ochtend totaal geen problemen tegen de avond was het een drama.
    ging op een bepaalt moment zelf s'nachts online om me spel te doen omdat ik lag spikes had van 10-60 secs.

    dan bellen en klagen heeft weinig nut aangezien het bekend is wat het probleem is.
     
  4. frankyboy66

    frankyboy66 Forum Member

    Berichten:
    41
    storing

    Inderdaad de storing is weer terug in ons gebied. Het lijkt erop dat naast de waterdruk die hier weg gevallen was. Ook de verbinding weer plat is gegaan. :?:
     
  5. Reneb79

    Reneb79 Forum Member

    Berichten:
    13
    Op dit moment in de wijk Parijsch geen probleem meer. Ook niet met de water druk :frons:
     
  6. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Het probleem is niet bekend of anders is het te veel werk om het op de storingspagina te vermelden of op enige andere manier naar de klant te communiceren. De helpdesk weet ook standard van helemaal niks dus schijnbaar is het niet bekend.

    Voor 75 euro per maand mag ik toch wel op zijn minst een vorm van communicatie verwachten, maar het is in zijn geheel afwezig daarnaast doet dit probleem zich dag en nacht voor. Ik heb geen enkel moment waarop ik kan zeggen dat ik "normaal" internet heb. Posten en editen van posts duren al een eeuwigheid.

    Het enige wat je als klant voelt is gewoon 0,0 aan medewerking. Het bericht dat de TD bezig is maar je hier niks van hoor of zie ook niet in de wijk en dergelijke verbetert de boel ook niet. Het enige gevoel wat er bij nu nog heers is dat ik belazert wordt. En ik kan mij niet voorstellen dat dat de bedoeling is van elk bedrijf.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2009
  7. Reneb79

    Reneb79 Forum Member

    Berichten:
    13
    [​IMG]

    Het gaat hier weer lekker ....
     
  8. TRaSH

    TRaSH Forum Member

    Berichten:
    1.207
    misschien vragen aan de helpdesk of ze de werkzaam heden kunnen vermelden op de website,
    had namelijk op een eerdere post gelezen dat er werd verteld dat er werkzaam heden zijn.

    ik zelf heb in het begin ook wel eens wat probs gehad en er werd meteen een monteur lang gestuurd om te kijken,
    misschien is het wel op de manier hoe je de helpdesk belt.(boos worden op de helpdesk medewerker heeft geen nut en werd alleen maar tegen)
    goed erbij vertellen dat je evt. al eerder contact heb gehad.
    vertellen wat je al geprobeerd hebt,
    en zorgen dat ze niet met de standaard vragen kunnen komen.
    begin meteen dat je het volgende al gedaan hebt: modem-resetten, zonder router, diverse speedtesten op verschillende tijden,
    kabels gecontroleeerd, ping testen naar bv andere sites etc.
    hoorde laatst dat je ook moet vagen naar de ticket/storing nummer dan kunnen ze het zo opzoeken.
    toen er bij mij een storing was waren er een hoop mensen die klaagte maar eigenlijk nooit de moeite genomen hebben om te bellen.
     
  9. Reneb79

    Reneb79 Forum Member

    Berichten:
    13
    Zojuist naar aanleiding van de speedtest resultaten hierboven ook maar weer met Ziggo gebelt. Standaard testen weer door lopen. Het vreemde is dat de medewerker(s) (twee verschillende aan de lijn gehad) beide niet alles op mijn modem zagen.

    Voor aanstaande vrijdag is er een monteur ingeplanned. Ben alleen bang dat het weinig gaat uithalen.

    Er is in de systemen van ziggo ook geen storing of werkzaamheden bekent in Culemborg.
     
  10. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Ik heb er 3 aan de lijn gehad en de hele lijst mee doorgelopen DRIE keer ik heb mijn hele huis overhoop gehaald ervoor en nog gebeurt er niks. Na al die tijd is men zelfs te beroerd om een monteur te sturen want de TD zit erop. Een TD die in geen velden of wegen te vinden is. Pingen, dns flushes, nieuw extern ip en zelfs het spoofen van mac adressen aan ten minste 3 helpdesk medewerkers gedaan en werkelijk nog geen stap vooruit alleen maar meer achteruit.

    Je kan mij niet vertellen dat er na 3 weken niks bereikt is wat doorgegeven kan worden. Ik daar specifiek om gevraagd, meerdere keren zelfs om zo in ieder geval te weten dat er in ieder geval aan gewerkt wordt.

    Ik zit ondertussen meer te denken om een advocaat in de hand te nemen. Zo voel ik mij. Ik voel mij gewoon kei en keihard belazert en totaal niet serieus genomen. Ik heb ondertussen iig al wel een mail richting radar geschreven want het mag misschien geen groepsstoring zijn. Het is een storing die mij wel treft en ik ben toch een klant van Ziggo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina