1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Storing Culemborg 4102 - 4105

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door longbigbear, 30 jun 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. frankyboy66

    frankyboy66 Forum Member

    Berichten:
    41
    storing verholpen

    Zojuist van een medewerker Ziggo vernomen:

    "we hebben vandaag wat grote problemen opgelost.
    omgeving middelkoopstraat en de luhutisingel.
    we zijn gaan kijken mede door de meldingen op dit forum"

    Kijk dat is service !!! :pompom:

    [​IMG]
     
  2. frankyboy66

    frankyboy66 Forum Member

    Berichten:
    41
    En ook nog bedankt voor jouw inbreng :lol:
     
  3. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Ik hoop dat ze dan ook nog eens wat rond Korenbloem, Kamille, Klaproos gaan doen. Hoewel het al een heel stuk beter is ligt het hier nog wel eens stil :(

    zucht
     
  4. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    3 weken verder en nog steeds geen verbetering.

    3 weken lang continue met de helpdesk in de klinsch

    wat een ongelooflijk schijtbedrijf is Ziggo. Je kan niet eens een klacht via het contact formulier versturen want je niet eens een onderwerp opgeven
     
  5. longbigbear

    longbigbear Forum Member

    Berichten:
    80
    traag

    hier is de snelheid weer.................
    heeft even goed gedraaid,zou het weg geregend zijn met het "kleine " regen buitje?
     
  6. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    Het heeft mij zojuist 5 minuten geduurd om deze pagina puur en alleen maar te laden en het enige wat ik van de helpdesk te horen krijg is "meneer, ik zou nog even wachten op de technische dienst die zijn er mee bezig"

    Ja al 3 weken bezig zonder ook maar enige vorm van communicatie naar de klant toe ook al is dat bij elk telefoontje naar de helpdesk toe aangegeven. Als ik op de TD moet blijven wachten lig ik tussen 6 plankjes op 1,8 meter diep.
     
  7. Reneb79

    Reneb79 Forum Member

    Berichten:
    13
    Ook hier problemen. Sinds begin van de week een Ziggo Alles in 1 extra abbonement... Eigenlijk pas vanavond echt gebruik gemaakt van het internet maar gelijk problemen... Het lijkt een DNS probleem te zijn. Helpdesk gebelt en wat zeggen die "Het zal wel aan uw computer liggen, misschien is uw virus scanner geupdate en blokeert die wat"... hmm yeah right.

    Als ik de 1gb bin bij bbned probeer te downloaden gaat dit met nog net 100kb ... op een 50 MB connectie.

    Nu even de opendns servers geconfigureerd en het lijkt nu wel beter te gaan.

    Wat mij ook opvalt is als ik mijn laptop rechtstreeks aan het Arris modem hang ik een 94.x.x.x ip krijg terwijl mijn router (WRT610N) een ip in de reeks 83.81.x.x krijgt...

    postcode is trouwens 4105..

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jul 2009
  8. longbigbear

    longbigbear Forum Member

    Berichten:
    80
    traag

    [​IMG]

    hier werk het weer goed
     
  9. Reneb79

    Reneb79 Forum Member

    Berichten:
    13

    Verhaal hierboven klinkt mij erg bekent. Heb namelijk hetzelfde probleem. Sinds begin deze week een Ziggo alles in 1 extra pakket. Soms blaast het door de lijn heen en haal je alle test bins en speed test met alle gemak en het andere moment is het niet vooruit te branden en haal je met een test bin nog geen eens 100kb.. zit je dan met je 50MB connectie.

    Ik had een beetje het idee dat het DNS gerelateerd was, maar dit lijkt toch niet zo te zijn.

    Wat me wel opvalt is dat als ik newsleecher aanzet nog geen minuut later is het weer bagger traag en kan ik de pakketjes beter met de auto op gaan halen in de AMS-IX :schater:

    b.t.w. ook Culemborg 4105, Wijk Parijsch
     
  10. Hakker

    Hakker Forum Member

    Berichten:
    103
    welcome to the club.

    Het is bij mij nu al een dikke maand aan de gang waarvan ze van 3 weken zowieso op de hoogte zijn maar nog geen bal aan gedaan hebben. In dit geval 4102 (voorkoop) De verbinding is hier helemaal om te huilen. Ik kan net zo goed een oude 14k4 modem pakken want die is zelfs sneller :(

    Het is een drama en heb eerlijk gezegd geen goed woord meer over voor die tent. Het is alleen maar slechter geworden in al die tijd maar ook maar iets aan doen? ho maar.

    Ik heb ondertussen van de helpdesk en technische dienst een hele nare smaak van in mijn mond gekregen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina