1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik moet maar wachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Hendreri, 13 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Generaliserend en denigrerend

    je hebt geen ticketnummers gevraagd of gegeven bij een volgend contact ?
    Deze zorgen ervoor dat je makkelijk status kan opvragen, en toevoegen aan bestaande tickets.
    ook kun je dan data overdragen waarop contact is geweest

    en ja, een goede HDmedewerker is het gesprek vergeten zodra er opgehangen is.
    Mits hij of zij de gegevens heeft verwerkt voor je, maar anders zou het geen goede zijn hé
    als ze dat bijhouden, heb je stressgevalletjes op de dervice zitten wil je ook niet hebben
    als jij belt voor een probleem eerst de huid volkrijgen omdat dat in het vorige gesprek ook zo was met een andere klant
     
  2. Ik ben normaliter geen denigrerend of generaliserend persoon. Misschien staat het er een beetje lullig, zie het als een kreet van frustratie. Ik weet ook wel dat niet elke Pool 8 liter bier per dag drinkt, sommigen hebben al na 5 liter genoeg. Ook dit is dus niet serieus. Ik heb me te laat gerealiseerd dat ik een soort bewijsmap moet gaan bijhouden met ticketnrs. en telefoongesprekken. In dat stadium ben ik nog niet, maar misschien komt dat nog. Ik heb daar eigenlijk ook niet zoveel zin in. Als ik dit op voorhand had geweten, zou ik nooit zijn overgestapt. Misschien blaas ik de zaak alsnog wel af, gewoon een kwestie van geincasseerde bedragen storneren. Maar morgenvroeg eerst maar weer eens bellen, als je 's ochtends belt, sta je aanmerkelijk korter in de wacht.
     
  3. Was ook geen verwijt, maar ik heb die gewoonte overgenomen van mijn tijd als "gewaardeerd" en (te)veelbetalende XS4ALL klant

    afspraken werden gemaakt, en niet nagekomen, leveringen en snelheden ( destijds een whopping 3Mb ) werd niet gehaald...
    en zo maar meer

    en sinds die tijd wordt alle gesprekken genoteerd& bevestigd
    Ik vroeg mijn Z3 aan, en vroeg om een naam en ticket
    dat had ik niet nodig, nou geef toch maar, anders gaat het spel gewoon niet door
    en na 3 werkdagen GEEN bevestiging van de bestelling...
    Ohh, maar ik heb dit nummer voor U
    en prompt, de volgende dag startpakket internet - spoedje en gaan ermee
     
  4. Ja, met xs4all heb ik ook de nodige ervaringen. Ik was Cistron klant, destijds een whopping 8Mb voor 100 euro/maand. Werd ineens overgenomen door xs4all, waar ik daarvoor ook al eens klant was geweest in het mxstream tijdperk. Toen kwam wanadoo, met een 20Mb verbinding voor 22,50. Toen betaalde ik nog steeds 100 euro voor die 8 mbit connectie van xs4all. Opzeggen dus, daat gaat bij de beste provider van Nederland dus niet zo makkelijk. Eerst verplicht een tel.nr. bellen met een salespersoon die je vertelt dat je moet faxen. Zet dat dan gelijk op de site, waarom moet ik dan bellen? Daarna begon de ellende, ze hadden mijn fax nooit ontvangen, terwijl ik hier een verzendbevestiging had. Daar heb ik nog steeds een dik papieren dossier van, wat ik toen wel deed was elke maand na de formele opzegging al die automatische incasso's storneren. Uiteindelijk wel goedgekomen. Vrij krachtig wapen, het storneren, ik weet ook niet of ziggo morgen of overmorgen geld van mijn rekening haalt, maar als ik dat storneer, valt natuurlijk gelijk mijn bestaande digitale tv uit. We zullen wel zien, ik vraag niet veel, alleen dat installatiepakket.
     
  5. Nog even een update: na telefonisch contact vandaag met ziggo, komt ook hier een monteur over de vloer. Hun voorstel was 8 Augustus, na veel touwtrekkerij weten terug te brengen tot a.s vrijdag. Neem dat touwtrekken vrij letterlijk, je moet dreigen, boos worden en je terug laten bellen. Mij is ook een docsis3 gegarandeerd, kwamen ze zelf mee maar lijkt me vrij stug omdat die monteurs een eigen voorraad hebben van vooral motorolas. Ik heb ook een antwoordnr. gehad, mocht ik mijn installatiepakket nog ontvangen, dan moet ik dit retourneren. Wijst toch weer een beetje in de richting van Holland Shipping, wat ziggo betreft is het pakket verzonden. Heb ik ook nog een ander probleem, de monteur neemt geen HD-receiver mee. Die zit in die doos die ergens rondzweeft. Zal nog wel een hele toer worden om dat ding in huis te krijgen, misschien nog voor de kerst. Internet heeft nu even prioriteit, zij het 20Mb of 50Mb. Ik geef vrijdag wel weer een update.
     
  6. Tussenupdate: Ik ben zojuist gebeld door ziggo zelf, de 2e keer vandaag. De dame vertelde me dat de kans op een docsis3 modem niet zo heel groot is ivm schaarste, leveringsproblemen e.d. Dat had ik al ingecalculeerd, maar ik kan het telefoontje wel waarderen. Er zijn dus toch wel mensen bij ziggo die met je bezig zijn, misschien is mijn klacht ook wel zo hoog gekomen dat ze er iets meer aandacht aan geven.
    Offtopic: als ik eea zo lees, hoef ik ook niet onmiddelijk een docsis3, liever een aantal weken wachten op wellicht een 2e of 3e batch, misschien dat er dan wat zwakheden en kinderziektes weggewerkt zijn. Zuivere 20mbit is voor mij al een vooruitgang, als tezijnertijd die 50mbit komt, ben je weer zo blij als een kind. Of gelijk van 20 naar 80.
     
  7. Vandaag idd de monteur over de vloer gehad, de man zou tussen 12:00 & 18:00 komen, maar was er al om 11:40. Lekker soepel werkend internet, met de verwachte docsis2. Dat andere modem zie ik wel een keer verschijnen, daar ga ik echt niet achteraan. Is ook een beetje ingegeven door de nodige problemen die menigeen ermee heeft, stabiel internet is bij mij prioriteit. Waar ik nog wel even achteraan moet is de HD-receiver en smartcard die ook in het originele installatiepakket zitten. Zonder actie van mijn kant zie ik de man van TNT niet ineens spontaan voor de deur staan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina