1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ik moet maar wachten!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Hendreri, 13 jul 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We hebben ITV besteld op 03-07-09 maar nog niks ontvangen. Klantenservice gebeld en er staat nog een order open op mijn naam waarvan ik op 19-06-09 gebruik ben gaan maken.
    Omdat ziggo dit order eerst moet afhandelen voor een volgend order te gaan plaatsen moet ik maar wachten.
    De betreffende afdeling is telefonisch niet bereikbaar volgens klantenservice dus helaas. :evil:

    Iemand een vergelijkbare ervaring, wie kan mij helpen?

    De eerste keer in al die jaren dat ik gebruik maak van @home / ziggo dat ik tegen een probleem loop.:?
     
  2. Dat doen ze bij elke wijziging. Eerst moet de hele order doorlopen zijn, dan pas kan er weer een nieuwe wijziging doorgevoerd worden.
     
  3. Ik hoef niet meer te wachten.

    Ik had dit verhaal ook gemaild naar de ziggo helpdesk. Vandaag remail gehad dat ik moest bellen met de helpdesk.
    Probleem opgelost, morgen waarschijnlijk alles in huis.:applause:
    Hopen dat ik de smardcard gelijk krijg geactiveerd maar ik heb er alle vertrouwen in.
    Dit heeft enkele bel minuten en een mailtje nodig gehad, werd snel geholpen.
    ( als het bellen er iets mee te maken heeft gehad tenminste )
     
  4. Helaas

    Alle goede hoop laat ik maar varen.
    Na het zoveelste telefoontje voor de status van mijn bestelling kan ik het niet meer volgen.
    In de laatste drie gesprekken ging het er over dat het opgestuurd is en in het laatste gesprek dat de leveringsdatum 20 juli is, vandaag dus.
    Wat denk je, niks!
    Maar weer es gebeld, door een technisch probleem kan er helemaal niks op mijn naam besteld worden en de bestelling bestaat helemaal niet.
    Eerst moet het probleem worden opgelost en dan kan de order pas geplaatst worden. Zeggen ze nou zomaar wat aan de telefoon zodat ze van je af zijn of wat. Ze maken er een aardig potje van daar bij zuiggo en dan druk ik me nog aardig uit.

    O ja de nieuwe lever datum, een week of 4 weken.
    Deze durven ze niet te geven.:schater:

    Iemand nog tips om iets te ondernemen?
     
  5. Ja, er is op dit forum genoeg hulp aanwezig van mensen van Ziggo. Ik denk dat iemand je wel zal benaderen.
     
  6. Bovenstaande gaat over het installatiepakket/te leveren goederen, neem ik aan? In dat straatje zit ik ook. 28 juni AieExtra besteld+ HD receiver, nog steeds niets binnen. Opleverdatum volgens bevestigingsbrief 7 juli, dus zou ik hier een modem hebben, heb ik waarschijnlijk gewoon verbinding. Het mooie is dat een kennis van mij die het identieke pakket besteld heeft na mij, de spullen allang binnen heeft. Een paar keer gebeld, krijg je te horen "het had er wel moeten zijn, bel anders volgende week nog eens". Ook zo'n klachtenformulier ingevuld, toen lag het ineens aan TNT. Die hadden het pakket beschadigd, aldus ziggo, vandaar de vertraging. Ik heb nog gevraagd naar de track&trace code van de eerste verzending, maar geen antwoord gekregen, dus dit zou goed een standaardsmoes kunnen zijn, kom je wel meer tegen na een beetje googelen. Stel dat mijn pakket echt beschadigd is door TNT, dan stuur je toch gelijk een ander pakket? Nee, hoor, ik zit in een of ander vastgelopen order loop waardoor niemand heen kan prikken. Ik zoek het eerder bij ziggo's partner holland shipping te Waddinxveen dan bij TNT. TNT is snel en nog nooit problemen of beschadigingen bij gehad. Wat nu dreigt is dat ik zometeen helemaal geen internet heb, omdat mijn orange-adsl vervalt. Opgezegd door ziggo, dat dan weer wel. Wat ik veel lees is dat alle nieuwe aieExtra klanten gelijk het docsis3 modem krijgen, klopt ook niet. Vriend van mij kreeg gewoon de oude motorola. Docsis2 of docsis3 maakt mij voor het moment niet zoveel uit, ik wil gewoon mijn installatiepakket. HD-receiver was ook een beetje ingegeven door de Tour de France, maar ik ben bang dat die allang afgelopen is vooraleer ik die spullen ontvang.
     
  7. Ik heb een zelfde verhaal als Vijver. 3 juni alles in 1 pakket aangevraagd, nog steeds niets binnen. Na vele telefoongesprekken is mij nog steeds niet duidelijk wat er mis is gegaan, er is gewoon nooit iets verstuurd. Ik heb intussen al drie weken geen internet en telefoon meer thuis. Twee weken geleden was er volgens de helpdesk nog maar een oplossing: een monteur komt de spullen afgeven. Door dat het zo druk is kon dit pas a.s. vrijdag gebeuren, ik moet het nog zien. Ik heb helemaal geen monteur nodig, maar moet nu ook nog een vrije dag nemen om te gaan zitten wachten. De excuses die ze je dan aanbieden helpen niet echt om je enorme ergenis weg te nemen.
     
  8. Vanaf 3 Juni is wel heel lang. Hoe moeilijk kan het zijn om een pakket te versturen? TNT zie ik absoluut niet als schuldige in deze onzin. Blijft over Holland Shipping & Ziggo zelf. Werkt er een zooitje dronken Polen daar in Waddinxveen, of een hoop vakantiekrachten die het geen flikker interesseert?
    Waarom doet Ziggo niets als een klant belt met een dergelijke klacht?
    Het is meer van:"oh, vervelend en zoek het verder lekker uit".
    Complete onzin, aan het "begrip" van de callcentre-mederwerker heb ik geen moer. Die is de hele kwestie waarschijnlijk na 1 minuut weer vergeten zonder enige actie te ondernemen.
     
  9. Nou nou beetje inbinden mag ook wel
    Wel een zeer snelle conclusie die je trekt over deze mensen :no:
     
  10. Het is ook geen conclusie, meer een vraag. Beetje gechargeerd misschien.
    Het zou kunnen dat Holland Shipping een zeer professioneel bedrijf is, waardoor alle schuld bij ziggo zelf komt te liggen. Maar daar kom ik dus niet achter, ziggo geeft TNT de schuld en zo is het cirkeltje weer rond. Wat ik wel weet is dat van de vele tientallen bestellingen die ik via TNT heb mogen ontvangen, alles binnen 24 uur is afgeleverd en altijd onbeschadigd. Holland Shipping ken ik verder niet, maar wel andere koeriersbedrijven en ik heb meermalen gezien dat het er niet altijd even fris aan toe gaat.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina